"קשרי תעופה" תעניק חסות לשחיינית הפראלימפית ורוניקה גירנקו בפריז 2024

| קשרי תעופה

גירנקו ייצג את ישראל פעמיים במשחקים האולימפיים וזכתה בעבר במדליות כסף וארד באליפות העולם: "אני נכנסת לשנה האחרונה במסע שלי בראש שקט יותר"

(גודל טקסט)
השחיינית הפראלימפית ורוניקה גירנקו
| קשרי תעופה

חברת התיירות "קשרי תעופה" תעניק חסות לשחיינית הפראלימפית ורוניקה גירנקו לקראת המשחקים הפראלימפיים בפריז 2024. ורוניקה השתתפה בעבר במשחקי ריו 2016 וטוקיו 2020 וזוהי האולימפיאדה השלישית שלה. בעבר זכתה במדליית כסף ב-50 מטר חזה באליפות העולם 2022 ומדליית ארד ב-50 מטר חזה באליפות העולם 2023.

סמנכ"ל שיווק קשרי תעופה ניר מזור: "אנו גאים להעניק חסות לשחיינית המצטיינת ורוניקה גירנקו, מאחלים לה בהצלחה בתחרויות המוקדמות לקראת האולימפיאדה הפארלימפית בפריז 2024 ומקווים לראותה מתחרה באולימפיאדה . החיבור עם ורוניקה מהווה את המשך האסטרטגיה של קשרי תעופה להוביל את תחום התיירות ואנו מקווים להמשיך להקצות משאבים לקידום פיתוח הספורט הישראלי ולחיבור לקהילה".

ורוניקה גירנקו אמרה בהתרגשות רבה במעמד חתימת ההסכם: "אני מודה לקשרי תעופה על העזרה הכלכלית הנדיבה שהם מעניקים לי ועל האמון המלא שהם נותנים בי בדרך להופעה שלישית שלי בקריירה במשחקים הפראלימפיים. בזכותכם, אני נכנסת לשנה האחרונה במסע הפראלימפי שלי לפריז 2024 בראש שקט יותר, עם בטחון שיש מי שעומדים מאחורי לא רק בהיבט הכלכלי אלא גם בתמיכה כנה ואמיתית בספורט הפראלימפי. במעמד זה הבנתי כמה הספורט בישראל בכלל והפראלימפי בפרט חשובים לכם. אני מרגישה שאתם תהיו משפחה תומכת שלי לכל דבר ועניין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי