עסקת הענק הושלמה: WWE ו-UFC התאחדו תחת חברה חדשה

play
עוד שערוריה. וינס מקמהון | GettyImages
היעד הבא של גלוך, התפקיד החדש של ייני והאם בכר כבר הכי גדול? צפו 57:29

במיזוג ההיסטורי ששוויו מוערך בכ-21 מיליארד דולר, שני גופי ההיאבקות והבידור יפעלו תחת TKO שתשמש כבית הרשמי: "פרק מרגש בתולדות הספורט. נמשיך לספק את התוכן הטוב ביותר"

(גודל טקסט)

אחרי חודשים של משא ומתן וסיכום שהגיע עוד בחודש מרץ האחרון, היום (שלישי) המיזוג ההיסטורי הפך את עולם ההיאבקות המקצוענית למציאות חדשה ויקרה במיוחד – שני גופי ההיאבקות, WWE ו-UFC, התאחדו תחת קורת גג אחת של קבוצת TKO אשר תחזיק ב-51% ממניות הקבוצה החדשה בעסקה שמוערכת בשווי של כ-21 מיליארד דולר.

ברגע שהעסקה הושלמה באופן רשמי, היא צפויה להכניס לשני ארגוני ההיאבקות סכומי עתק במאות מיליוני דולרים, כשתחת המיזוג החברות יסחרו בבורסה בניו יורק. ראשי ה-WWE יחזיקו ב-49% הנותרים שישלטו בחברה החדשה.

מנכ"ל Endeavor הממזגת בין שני הארגונים התרגש אחרי האיחוד: "היצירה של TKO כקורת הגג בין UFC ל-WWE היא פרק מרגש בתולדות הספורט, ההיאבקות והבידור. אנחנו צופים שנמשיך לגדול יחד ולספק למליארדי צופים נלהבים את התוכן הטוב ביותר".

נשיא ה-UFC, דיינה וייט
החמיא לרוק על הסנטר. ווייט | אימג'בנק GettyImages

וינס מקמהון, בעלי ה-WWE, אמר: "זאת החלטה אסטרטגית נבונה שתפיק את המיטב. ההצלחה הצומחת של ה-WWE וה-UFC תשים אותנו תחת ה-TKO כגוף אחד גדול ומצליח. נספק לקהל שלנו את השלב הבא בבידור העולמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי