אלוף עולם: מדליית זהב ללוחם הטקוואנדו הפראלימפי אסף יסעור

הישראלי (58 ק"ג) ניצח יריב טייוואני 8:13 בגמר, לאחר שגבר על יריב מרוקאי בחצי הגמר. זו הפעם השנייה שהוא מוכתר כאלוף העולם

(גודל טקסט)

הישג גדול לספורט הישראלי: אסף יסעור זכה הלילה (בין שישי לשבת) באליפות העולם. לוחם הטקוואנדו הפראלימפי (58 ק"ג) עשה זאת בתחרות שמתקיימת בוורקרוז, מקסיקו, לאחר ניצחונות מרשימים. בשלב שמינית הגמר גבר על יריב מפרו בתוצאה 6:36, בשלב רבע הגמר ניצח יריב ממנגוליה 10:27. בחצי הגמר התמודד עם יריב ממרוקו וניצח 8:11, ובקרב על הזהב הכניע יריב טייוואני עם 8:13 גדול. הניצחון המרשים סידר לו באופן רשמי השתתפות באולימפיאדת 2024 בפריז, שתהיה הראשונה בקריירה הצעירה שלו.

זוהי הפעם השנייה שיסעור בן ה-21 זוכה באליפות העולם, לאחר שעשה זאת גם ב-2021 באיסטנבול. בחודש שעבר זכה במדליית כסף במשחקים האירופיים ברוטרדם.

את המשלחת הישראלית מוביל המאמן הלאומי יחיעם שרעבי, ומלווים המעסה אנטוניו ערביד וחבר הנבחרת טום פשקובסקי.

אסף יסעור עם מדליית זהב, אליפות העולם בטאקוונדו פראלימפי
אסף יסעור עם מדליית זהב, אליפות העולם בטאקוונדו פראלימפי | אתר רשמי, איגוד הטאקוונדו בישראל, דניס סקרטוב

יחיעם שרעבי, המאמן הלאומי: "אסף עבד מעולה לאורך כל היום והוכיח שוב שהוא יכול להגיע הכי רחוק שאפשר. עכשיו צריך להמשיך ולעבוד קשה לקראת התחרויות הבאות כשהמטרה הברורה היא פריז 2024".

יהודה מעיין, יו"ר איגוד הטאקוונדו: "ברכות לאסף יסעור על ההישג אלוף עולם, שנתיים ברציפות. איגוד הטאקוונדו מוכיח כי הפעילות המשותפת של הנבחרות ברמלה באולם הנבחרת נושא פירות. כמו גם שיתוף הפעולה עם הוועד הפראלימפי וההתאחדות לספורט הנכים. תודה מיוחדת לצוות המקצועי ברשותו של יחיעם שרעבי שללא המסירות שלהם היום-יומית לא היינו מגיעים לתוצאות האלו".

נועה שמידע, מנכ"לית איגוד הטאקוונדו: "שמחה מאוד בשביל אסף וכל הצוות המקצועי שעוטף את הנבחרת על ההישג המדהים. זה פרי עבודה קשה וסיזיפית, המון הקרבה ואומץ לחלום בגדול ולהעז. מאחלת המון הצלחה מחר לעדנן מילאד שיתחרה בקטגורית 63 ק"ג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי