ורשטאפן ניצח ביפן, יוכל לזכות באליפות העולם בפורמולה 1 בקטאר

מקס ורשטאפן, נהג פורמולה 1 | רויטרס

ההולנדי-בלגי הקדים ב-17 שניות את נוריס ופיאסטרי השלים את הפודיום, קבוצתו רד בול הבטיחה את זכייתה באליפות היצרנים זו השנה השנייה ברציפות

(גודל טקסט)

מקס ורשטאפן יוכל לזכות בתואר אלוף העולם בפעם השלישית ברציפות בעוד שבועיים בקטאר. הבוקר (ראשון) נהג המירוצים ההולנדי-בלגי זכה בגרנד פרי יפן, רשם את ניצחונו ה-13 העונה וניצחון נוסף יספיק לו לזכייה בפורמולה 1 שנה נוספת, כשנותרו שישה מרוצים לסיום. ורשטאפן מקדים ב-177 נקודות את חברו לקבוצה סרחיו פרס ויוכתר לאלוף העולם כבר במירוץ הספרינט בדוחא אם פרס, שפרש הבוקר מהמירוץ, לא יצמק את הפער בשש נקודות ומעלה.

זה היה מירוץ דומיננטי הבוקר מצד קבוצת רד בול, על אף פרישת פרס, שהבטיחה את זכייתה באליפות היצרנים זו השנה השנייה ברציפות ובפעם השישית בסך הכל. ורשטאפן הקדים את הצמד של מקלארן, ב-17 שניות את לנדו נוריס שסיים במקום השני וכן את אוסקר פיאסטרי שהגיע למקום השלישי ורשם פודיום ראשון בקריירה. במקום הרביעי סיים שארל לקלר מפרארי, בעוד קרלוס סיינס, חברו לקבוצה, סיים שישי. למקום החמישי הגיע לואיס המליטון ממרצדס ואילו ג'ורג' ראסל, גם הוא ממרצדס, הסתפק במקום השביעי. פרננסו אלונסו מאסטון מרטין חצה את קו הסיום במקום השמיני.

מקס ורשטאפן, נהג פורמולה 1
| רויטרס

דירוג הנהגים (אחרי 16 מרוצים) 1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 400 נקודות 2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 223 3. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 190 4. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 174 5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 150

המירוץ הבא יתקיים בקטאר בעוד שבועיים, בין ה-6 ל-8 באוקטובר, וכאמור במהלכו עשוי ורשטאפן להבטיח את זכייתו השלישית ברציפות בפורמולה 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי