"גם אני רצה": מיזם קהילתי חדש של Motiva ישראל

| אור גפן

Motiva ישראל מזניקה שיתוף פעולה למען המיזם הקהילתי "גמאני רצה" - להעמקת והעלאת המודעות לסרטן השד. משיקה אתר תוכן בעברית לצד ליווי פעילויות לקידום קבוצות הריצה ברחבי הארץ

(גודל טקסט)
מוטיבה מאמצת את המיזם הקהילתי גמאני רצה להעלאת מודעות לסרטן השד
| אור גפן

" Motivaישראל", מזניקה ומכריזה על שיתוף פעולה למען המיזם החברתי קהילתי "גמאני רצה", להעמקת והעלאת המודעות לסרטן השד, לקראת חודש המודעות שחל באוקטובר. החברה מייצגת בישראל את השתלים הארגונומיים בריאותיים של MOTIVA, ששתליה ידועים בכל העולם, כפורצי דרך בהיבט הבריאותי, עם סדרת שתלי Ergonomix, המועדפים בניתוחי שחזורי שד, בהיותם בריאותיים, ומציעים יתרונות בלעדיים בתחום שחזורי שד.

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, מציגה Motiva ישראל, שיתוף פעולה עם המיזם החברתי "גמאני רצה", מיזם ארצי של קבוצות ריצה חברתיות קהילתיות המתמודדות או מחלימות מסרטן השד או סרטן נשי אחר. כדי להזניק את שיתוף הפעולה השנתי, אירחה Motiva ישראל את נשות מיזם "גמאני רצה", לאירוע מפנק אשר בו הושק האתר הישראלי שיספק תוכן והעלאת מודעות לבריאות האישה, לבטיחות בשחזורי שד, לצד תכנים נוספים הקשורים בהיבט הפיזי והנפשי סביב ניתוחי שחזורי שד.

לצד האתר הישראלי, מספקת Motiva ישראל ידע חשוב לבנות המיזם, באמצעות אנשי מקצוע מתחום שחזורי שד, אשר מטרתו להעלות את נושא המודעות לבריאות האישה והפצת מידע על כל האפשרויות בנושא שיחזור השד.

מימין הדר ברייר חתונמי יגאל גולדנברג נובוגולד שחר קצלמן מנהלת שיווק נובוגולד
| יח"צ – חד פעמי, אור גפן

MOTIVA חרתה על דגלה את בריאות האישה, רווחתה ונוחותה. השתלים הארגונומיים נמכרים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם, וגם לאחר שנמכרו יותר מ – 2 מיליון שתלים, MOTIVA ממשיכה להציג פחות מ – 1% סיבוכים. שתלי Ergonomix נושאי טכנולוגיה בלעדית (minimalscar), כך שמאפשרים חצי מגודל חתך סטנדרטי מסורתי להגדלת חזה. לצד המבנה הארגונומי הטבעי של שתלי ארגונומיקס, הם עטופים במעטפת בלעדית בטכנולוגיית ננו, שהוכח במחקרים בכל העולם שהוא הכי בריא לגוף האישה. שתלי ארגונומיקס של MOTIVA, מצוידים בתכונות שמאפשרות הפחתה מקסימלית של סיבוכים לאחר ניתוח, לצד צלקות מינימליות.

באירוע השתתפו נשות המיזם המשתתפות בקבוצות ריצה "גמאני רצה", שהרי הוכח מדעית, בכתב העת הבינלאומי לסרטן השד כי מי שהחלה לרוץ לאחר גילוי המחלה הצליחה להפחית את הסיכון לתמותה ביותר מ 90% כתלות בנפח הריצה היומי הממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי