מפליגים כל הדרך לפורמולה 1: שיתוף הפעולה שישיט אתכם למירוץ

| יחצ

MSC Cruises ופורמולה 1 משיקות חוויית אירוח בלתי נשכחת בגרנד פרי. במסגרת שיתוף הפעולה, תציע MSC Cruises מגוון של חבילות הכוללות הפלגה וכרטיסים למירוץ שיתקיים בנובמבר באבו-דאבי. חלק מהחבילות כוללות גישת VIP בלעדית לאחורי הקלעים. וכמה זה יעלה?

(גודל טקסט)
ספינת MSC וירטואוזה
| יחצ

כחלק מהשותפות העולמית של MSC Cruises עם פורמולה1(®Formula 1) , נפתחה ההרשמה למבחר חבילות אירוח יוקרתיות של הגרנד פרי (™Grand Prix) במירוץ פורמולה1 (®Formula 1) שיתקיים באבו-דאבי בין התאריכים 24-26 בנובמבר השנה. השייט הייחודי מוצע על סיפון האונייהMSC Virtuosa , אחת מספינות השייט החדשניות ביותר בצי האוניות של MSC Cruises. האונייה MSC Virtuosa משמשת כמלון תענוגות לאורך כל סוף השבוע של המירוץ, בעודו עוגן ברציף באבו-דאבי, האירוח על האונייה כולל מגוון רב של שירותים וביניהם: מסעדות וברים, שני תיאטראות, מתחמי קניות וטיילת בסגנון ים תיכוני, ספא מפואר וחדר כושר מאובזר, חמש בריכות שחייה, פארק מים אינטראקטיבי, מתחמים המיועדים לילדים ועוד.

השותפות בין MSC Cruises ו-Formula 1® נחתמה בשנת 2022 כשותפות ארוכת טווח בין שתי חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, שנחושות להביא לשינוי חיובי בעולם, מתוך התשוקה המשותפת שלהן למצוינות, איכות הסביבה ובידור.

מקס ורשטאפן, נהג פורמולה 1
| רויטרס

החבילות הייחודיות במסגרת שיתוף הפעולה משלבות לינה, כרטיסים למירוץ וגישה בלעדית למאחורי הקלעים עםF1® Experiences. החבילות מוצעות ברמות אירוח שונות, החל מחדרים אלגנטיים ועד לסוויטות דלוקס. כל החבילות כוללות אירוח על בסיס חצי פנסיון, אינטרנט אלחוטי חינם ושאטלים הלוך וחזור למסלול המירוצים. ניתן גם לרכוש כרטיס לחדר בלבד, למי שכבר מחזיק בכרטיסים למירוץ, או חבילת אירוח עם אפשרות להוסיף כרטיסים ליציע המירוצים של פורמולה1. בנוסף, ניתן להזמין כרטיסים למגוון אטרקציות בלעדיות על מסלול המירוצים, כמו גישה לאזור הטיפול ברכבים על המסלול, סיור במסלול, מפגש עם שגרירי ונהגי פורמולה1. עבור חווית מירוץ בלעדית, ניתן להזמין אירוח פרמיום 'הכל כלול' בסוויטת המועדון של פורמולה1 (™F1 Paddock Club).

החבילות במסגרת (™Grand Prix) במירוץ פורמולה1 (®Formula 1) באבו-דאבי מתחילות החל מ-800 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי ל-4 לילות, 1,200 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי + כרטיס פורמולה1, 2,309 דולר לאדם בחדר עם מפרסת במסגרת חווית פורמולה1 הכוללת כניסה בלעדית לאזור הטיפול ברכבים על המסלול, סיור מודרך על מסלול המירוצים, תמונה עם גביע האליפות ועוד.

העגינה במהלך סוף השבוע תתקיים במיקום קרוב למרכז העיר, עם אפשרות יציאה וחזרה במהלך הביקור. האונייה תעגון באבו-דאבי בין ה-23 ל-27 בנובמבר, מה שיאפשר לאורחים להאריך את סוף השבוע של המירוץ. בנוסף, האווירה החגיגית של המירוץ תימשך על האונייה גם לאחריו, עם פעילויות בהשראת פורמולה1, מסיבות, מופעי בידור, ותוכנית מיוחדת לילדים.

ג'יאני אונורטו (Gianni Onorato), מנכ"לMSC Cruises אמר: "באמצעות מגוון אפשרויות האירוח הבלעדי שלנו, אנו משלבים את הטוב משני העולמות: פורמולה1 ו-MSC Cruises. האווירה המדהימה על מסלול המירוצים משתלבת היטב עם החוויה המדהימה על סיפון האוניות שלנו, ויוצרת חוויה בלתי נשכחת עבור המעריצים בכל הגילאים".

סטפנו דומניקלי (Stefano Domenicali), נשיא ומנכ"ל Formula 1, הוסיף: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם MSC Cruises כדי להציע למעריצים חווית אירוח ייחודית בסיום העונה של הגרנד פרי באבו-דאבי. עם מקומות אירוח מפוארים, גישה בלעדית למאחורי הקלעים, וכל הנוחות של חבילות הכל כלול, אנו בטוחים שהשותפות הזו תהפוך את סוף השבוע של המירוץ לחוויה בלתי נשכחת".

למידע נוסף והזמנות לחצו כאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי