שיאן העולם המיועד ברכיבה על דו גלגלי מגיע לישראל

| יחצ

ניק סאנדרס, שגריר ימאהה העולמי, עתיד להיות האדם הראשון שקבע שיא עולמי חדש בהקפת העולם על דו-גלגלי - באמצע חודש ספטמבר ייצא לאתגר רכיבה סובב עולם שייארך 229 ימים ובמסגרתו, יגיע היום (חמישי) לישראל

(גודל טקסט)
ניק סאנדרס
| יחצ

ניק סאנדרס, שגריר ימאהה ברחבי העולם, ייצא ב-15 בספטמבר 2023, למסע רכיבה סובב עולם על אופניים חשמליים של ימאהה, אליו ייצא ממטה ימאהה מוטור הממוקם באמסטרדם, שם צפוי להסתיים לאחר 229 ימי רכיבה.

בשלב הראשון למסע הגיע ניק לאתונה. משם, צפוי להגיע היום (05.10) סאנדרס לישראל, כאשר בחלק מסויים בדרך, ישתמש במעבורת. מישראל, ימשיך לנסיעה של 35 ימים דרך המזרח התיכון אל דובאי, מרחק של כ- 5000 ק"מ. לאחר מכן, יעבור ברכיבה להודו וממומבאי, ימשיך צפונה לניו דלהי, משם לנפאל. לאחר 40 ימי מסע וכמעט 6000 ק"מ, החלק הזה במסע צפוי להסתיים בקולקטה, רק בסוף חודש דצמבר.

על פי התכנון, בינואר צפוי סאנדרס להגיע לתאילנד, לאוס, וייטנאם וקמבודיה, הכל ברכיבה על אופניים החשמליות, משם למלזיה, ימשיך לרחבי סינגפור, ג'קרטה ובאלי, משם ייצא לאוסטרליה, ב 11/02. אוסטרליה מוכרת היטב לניק, לאחר שרכב ברחבי המדינה העצומה בגודלה מספר רב של פעמים.

מכאן צפוי להמשיך דרומה לאדלייד ומלבורן, יגיע עד לסידני ב-8 לחודש מרץ. לאחר 25 ימי רכיבה ו 4600 ק"מ יחווה את אחד האתגרים הקשים ביותר לרוכב ולמכונה – נסיעה בת 6 ימים הכוללת 1050 ק"מ מקרייסטצ'רץ' לאוקלנד בניו זילנד ומשם לארה"ב, ממערב למזרח החל מלוס אנג'לס ועד לניו יורק ב – 05.04.

כאן יחל השלב האחרון למסע, כאשר יגיע ב-7 באפריל למדריד, יעבור דרך הפירנאים, ברחבי צרפת ומשם יחל במסע חזרה למטה של Yamaha Motor Europe באמסטרדם ב-17 באפריל 2024. לאחר שיעבור 33,076 ק"מ במשך 229 ימי הרכיבה ב- Wabash RT של ימאהה, ניק סנדרס צפוי להיות האדם הראשון שקבע שיא עולמי חדש, בהקפת העולם על דו-גלגלי.

הציוד שאיתו ייצא למסע מינימלי במיוחד וכולל: חולצת רכיבה על אופניים, מכנסיים קצרים, חולצת טריקו ומכנסיים קצרים רזרביים – כמו גם ציוד מצלמה ומזל"ט.

שאיפתו של ניק היא לכסות מעל 160 ק"מ ליום בכל יום בעזרת אופני – Wabash RT של ימאהה.

ניק סאנדרס: "כמי שעובד בשיתוף פעולה צמוד עם ימאהה כבר שנים ארוכות, אני יודע לומר שאין כמו האיכות והאמינות שלהם ושל הכלים שלהם. ה Wabash RT Gravel eBike החדש של ימאהה, הוא הבחירה הטובה והמתאימה ביותר עבור האתגר הזה. ההערכות שלי לקראת המסע כללה תכנית אימונים מפרכת, במסגרתה הורדתי את משקל גופי ל -70 ק"ג, זאת על מנת להיות בכושר מיטבי ועם המדדים הטובים ביותר למסע. אני מאוד מצפה לטיול 'weBike World' פורץ הדרך שמתאפשר בזכות התמיכה של ימאהה, כולל 8 החלפות סוללה במיקומים אסטרטגיים. נתראה באמסטרדם בעוד 229 ימים!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי