בגרמניה הזדהו עם יונתן דיין, מימון ושחקני רמה"ש ביקרו את ילדי העוטף

play
עידן מימון מבקר את ילדי עוטף עזה בשפיים עם שחקני א.ס. רמת השרון | אתר רשמי, א.ס. רמת השרון
צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה 14.10.24 00:11

האם ווסטפאלן בה משחק הליגיונר ערכה טקס מרגש כאות הזדהות עם ישראל. קבוצת הכדוריד הגיעה לשפיים. האיגוד האירופי דחה את משחקי הקבוצות הישראליות באירופה

(גודל טקסט)

האם ווסטפאלן הגרמנית, קבוצתו של יונתן דיין – קיימה אמש טקס מרגש לפני משחקה מול דסאו במסגרת הבונדסליגה השנייה – במהלכו המועדון הבהיר כי הוא עומד לצד דיין, משפחתו וחבריו וישראל בסולידריות – דברים שנגעו גם במלחמה באנטישמיות – ובסיומו התקיימה דקת דומייה – כאשר תמונה של דיין – מרכז נבחרת ישראל – עיטרה את העמוד הראשי של תוכניית המשחק. זה קורה לאחר שקבוצתו של השוער יהב שמיר, מינדן הגרמנית, עלתה בתחילת השבוע עם סרטים שחורים למשחקה. בנוסף לכך, שחקן הנבחרת, נדב כהן, עלה עם סרט שחור במשחקה של קאן בליגה הצרפתית.

האיגוד האירופי הודיע על החלטתו לדחות שלושה מפגשים כפולים של הנציגות הישראליות במסגרת הסיבוב השני בגביע אירופה לגברים – שתוכננו להיערך לאורך סוף השבוע הבא. מדובר במשחקים של האלופה מכבי ראשל"צ בבוסניה (מול סלובודה טוזלה), של מחזיקת גביע המדינה הפועל SP אשדוד ברומניה (מול סטיאווה בוקרשט) ושל מ.כ יובלים חולון בפינלנד (מול BK-46). "החלטה זו התקבלה על מנת לשמור על ביטחון הצדדים המעורבים במשחקים אלו. תאריכים חלופיים יפורסמו בבוא העת", נכתב בהחלטה. במייל נוסף הובהר כי במידה והמצב לא ישתנה – וגם בשל מועד השלב הבא במפעל (ה-25 בנובמבר) ומועדי הקבוצות היריבות, המשחקים עלולים להתבטל. הקבוצות לא מקיימות פעילות בשלב זה עקב המצב, כאשר חלק גדול מהזרים של הקבוצות עזבו בימים האחרונים את ישראל.

ילדי עוטף עזה משחקים עם שחקני א.ס. רמת השרון
| אתר רשמי, א.ס. רמת השרון

זה קורה לאחר שמשחקי נבחרת ישראל נשים, שאחד מהם תוכנן להיערך הערב מול גרמניה בתל אביב – נדחו. כעת, באיגוד ימתינו להתפתחויות, כאשר לנבחרת הגברים מצפים צמד משחקים מול לוקסבורג במוקדמות אליפות העולם בתחילת החודש הבא.

יוזמה מרגשת נוספת של הכדוריד – הצוות המקצועי והניהולי, ושחקני א.ס רמת השרון, בראשות עידן מימון ואביתר גבעון, רם טורקניץ, לידור פסו, עמית מוטולה, דניאל צרפתי, בן ליברטי, עומר קלוט וגלעד בוניס – ביקרו היום (חלקם שוב) בשפיים – וקיימו משחקי כדוריד עם ילדי מפוני ישוביי העוטף אשר פונו לשם. הם חילקו עשרות כדורים, חולצות ואביזרי ספורט לילדים מתנת חברת ספורטגום. זה מצטרף ליוזמות התנדבויות נוספות בימים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי