הישראליות פרשו מהמפעלים האירופיים, נקבע מועד לחידוש הליגה בכדוריד

לוח הזמנים הצפוף והמגבלות על ישראל אילצו את הנציגות לוותר על השתתפותן. הליגה אמורה לשוב בעוד כחודש ללא שינוי בשיטה, מה יעלה בגורל משחקי הנבחרת?

(גודל טקסט)

המלחמה בין ישראל לחמאס נכנסה ליומה העשירי, ובענף הכדוריד מנסים להתאים את עצמם למצב החדש. שתי הליגות הבכירות כמובן הופסקו עם פתיחת הלחימה, ובאיגוד החליטו לקבוע תאריכים לחידוש הליגה.

ליגת העל לגברים אמורה לשוב ב-17 בנובמבר וליגת המשנה תחזור לפעילות יומיים לאחר מכן. ליגת הנשים תתחדש ב-20 בנובמבר והליגות הצעירות ב-25 בנובמבר, בהקבלה מלאה לחזרת הפעילות במערכת החינוך. בשלב זה לא בוצעו שינויים בשיטת המשחקים, הנושא ייבחן ויובא להחלטה בהמשך. חלק מהקבוצות כבר פנו לגורמים המוסמכים על מנת לקיים שגרת אימונים בהתאם למגבלות פיקוד העורף.

באשר למפעלים האירופיים, מכבי ראשון לציון הפועל אשדוד ומ.כ. חולון נאלצות לוותר על השתתפותן. האיגוד הישראלי יפנה לאיגוד האירופי בנידון, זאת לאחר שהוראות גורמי הביטחון אוסרות על יציאת הקבוצות לחו"ל והן גם ככה לא מקיימות פעילות בימים אלה. האיגוד האירופי הודיע לפני מספר ימים על דחיית המשחקים שתוכננו להיערך בסוף השבוע הקרוב, אך מגבלות הטיסות ולוח הזמנים הקצוב של המפעל מונע את השתתפותן.

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | אתר רשמי, איגוד הכדוריד

לגבי נבחרת ישראל, האיגוד יפנה למקבילו באירופה בבקשה לדחוק את צמד המשחקים מול לוקסמבורג במוקדמות אליפות העולם מה-1 וה-5 בנובמבר לחודש ינואר. חלופה נוספת היא לקיים את משחק החוץ בלוקסמבורג כמתוכנן ולדחות את משחק הגומלין בישראל לינואר. משחקי נבחרת הנשים מול סלובקיה וגרמניה, שתוכננו להיערך בשבוע שעבר ובשבת האחרונה, כבר נדחו ומסתמן שיתקיימו בפברואר ומרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי