לוחם ה-UFC שהתעטף בדגל ישראל: "איימו על חיי ועל חיי אשתי"

play
לוחם ה-UFC מישל פריירה מניף דגל ישראל | צילום מסך, מתוך טוויטר
מטוסו של פלויד מייוות'ר עם סיוע לישראל 00:18

מישל פריירה הברזילאי: "לא חשבתי שהתגובות לכך יהיו כל כך חמורות, רק רציתי להביע תמיכה. אם מישהו יבוא לבית שלי, הוא ישלם ביוקר"

(גודל טקסט)

לוחם ה-UFC הברזילאי מישל פריירה עלה מוקדם יותר השבוע לקרב שלו מול אנדריי פטרוסקי עטוף בדגל ישראל, איתו חגג גם אחרי הניצחון המתוק. בריאיון לפודקאסט The MMA Hour, חשף פריירה כי הוא ואשתו קיבלו איומים על חייהם בשל ההזדהות עם ישראל: "אשתי קיבלה הרבה הודעות, הרבה איומים שיהרגו אותנו. אני רוצה להבהיר – אם מישהו יבוא לבית שלי, הוא ישלם ביוקר".

פריירה נשאל מדוע בחר להתעטף בדגל ישראל מלכתחילה וסיפר: "אני לא אוהב מלחמות, וראיתי סרטונים של ילדים נפגעים. זה כל כך הסעיר אותי שרציתי לעשות משהו לגבי זה. מלחמות הן לא טובות לאף אחד. הופתעתי מהתגובות, לא דמיינתי שההשלכות יכולות להיות כל כך חמורות, רק רציתי להביע תמיכה".

אבל היו גם תגובות חיוביות – כמובן: "קיבלתי הרבה הודעות תמיכה, מישראל, מצרפת, שלחו לי גם סרטונים מהצבא. אני שמח מאוד על כל האהבה שאני מקבל, יש שם אנשים טובים. מעולם לא הייתי בישראל, אבל ארצה לבקר במדינה ולפגוש את האנשים".

עוד בנושא

חברת הפרלמנט הצרפתי: "קארים בנזמה הוא סוכן תעמולה של חמאס" נשיא הפועל תל אביב: "היינו מעדיפים להיות קרובים לקהילה שלנו" בעקבות התבטאויותיו: האם גרנאדה תוכל לשחרר את שון וייסמן ללא פיצויים? בגרמניה ממליצים על דקת דומיה במשחקי הליגה "לזכר הקורבנות בישראל"

בריאיון שהעניק מיד לאחר הקרב סיפר פריירה: "החלטתי להניף דגל ישראל כמחווה לחבריי הרבים בישראל. צפיתי בהרבה סרטונים, והלב שלי נשבר. דיברתי עם אחד מחבריי והוא הראה לי סרטון של ילד שנפל בשבי החמאס. עכשיו כשיש לי ילד משלי, אני מבין כמה סרטונים כאלה שוברים את הלב, והרגשתי צורך להביע תמיכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי