ארבע מדליות כסף לישראל באליפות אירופה בקיק-בוקס

play
| חוסיין מרעי
נבחרת ישראל בקיק-בוקס

לוחמי הקיק בוקס הישראלים וספורטאי התאחדות "אילת" סיימו את מסעם באליפות העולם בקיק בוקס בהובלתו של מאמן הנבחרת פיטר סקס וחוזרים הביתה עם ארבעה סגני אלופי עולם

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל בקיק-בוקס
| חוסיין מרעי

לוחמי הקיק בוקס הישראלים וספורטאי התאחדות "אילת" סיימו את מסעם באליפות העולם בקיק בוקס בהובלתו של מאמן הנבחרת פיטר סקס וחוזרים הביתה עם ארבעה סגני אלופי עולם.

בזירה, מוניה הינו (20) מג'וליס, זכתה במדליית הכסף ובתואר סגנית אלופת העולם בקטגוריית עד 48 ק"ג. מוניה, שמתחרה בהדרכת המאמן פיטר סקס, גברה ברבע הגמר על המתחרה מאיטליה שלאחריו הניפה את דגלי העדה הדרוזית ודגל ישראל, הביסה את אלופת אירופה הצ'כית בחצי הגמר, ולאחר קרב קשה מול יריבתה הטורקיה זכתה במדליית הכסף. התואר מצטרף לרשימת הישגיה מעברה הכוללים זכיה במקום בשני באליפות אירופה לבוגרות לשנת 2022, ומקום ראשון באליפות אירופה לנוער לשנת 2021.

אמיר אסעד (26) מג'ת, סיים את התחרות כסגן אלוף העולם על מזרן הטאטאמי ובזכייה במדליית הכסף בקטגוריית עד 69 ק"ג. אמיר, מורה לחינוך גופני , מתאמן בהדרכתו של אביו מוחמד אסעד. בשלבים המוקדמים של האליפות ניצח יריבים מגרמניה, קזאחסטן ופולין ובגמר מול היריב ההונגרי, נוצח לאחר החלטות מעוררות מחלוקת של צוות השיפוט. התואר מתווסף להישגיו בעבר ובהם, בין היתר, אלוף אירופה לשנת 2022 ואלוף העולם לשנת 2021.

על המזרן, אוסייד ג'ודה (25) מכפר קרע זכה במדליית הכסף ובתואר סגן אלוף העולם בקטגוריית עד 74 ק"ג. אוסייד, שמתאמן בהדרכת המאמן רימאן עבד אל קאדר, פגש בשלבים המוקדמים יריבים מקאזחסטן ואקוודור, ברבע הגמר מאירלנד ובחצי הגמר הביס את היריב משבדיה בנוק אאוט. בקרב הגמר מול היריב היווני, זכה במדליית הכסף.

נזכיר שאמש (24.11) ספורטאית התאחדות "אילת" ולוחמת הקיק בוקס נירי דרור (20) שמתאמנת בהדרכת המאמן ניסים יונה, זכתה במדליית הכסף בקטגוריית עד 56 ק"ג. דרור משרתת כלוחמת מצטיינת ומוקדם יותר השנה זכתה במקום הראשון בגביע העולם, ובעברה הייתה גם סגנית אלופת אירופה לנוער.

האני סקס, נשיא התאחדות הקיקבוקס בישראל: "אני מאוד גאה בספורטאים שלנו. הם הראו יכולת מצוינת והביאו הרבה כבוד למדינה. נמשיך לקדם את הענף ולהביא הישגים נוספים".

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת: "נבחרת הקיק בוקס הישראלית היא תמצית הישראליות. הנבחרת מורכבת מספורטאיות וספורטאים יהודים, ערבים ודרוזים, שכולם ללא יוצא מן הכלל מביאים הרבה כבוד וגאווה למדינת ישראל. אני מודה להם ולצוות המקצועי על העבודה הנהדרת ועל ההישגים הנהדרים, ששמים את ישראל על המפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי