מסע אלונקות לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל שנרצחו ב-7 באוקטובר

play
איתן כל אחד יכול | איתן כל אחד יכול
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11 04:35

עמותת 'איתן כל אחד יכול'' תקיים בתל אביב אירוע הנצחה כחלק משבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים. וגם: המחווה של מכבי תל אביב בבלגרד לחטופים והודעת הפועל תל אביב לאוהדיה

(גודל טקסט)

ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים:

16:00: הפועל תל אביב בכדורגל פרסמה הודעה לאוהדיה, לפיה "המועדון יפרסם בהמשך העונה מתווה מסודר והוגן, לאחר שתתברר התמונה המלאה של כמות המשחקים שייערכו ללא קהל. המתווה עשוי לכלול אפשרויות שונות וביניהן קבלת 'קרדיט' לרכישת כרטיסים עתידיים, קבלת החזר מלא או תרומה למועדון, בסכום התואם את כל המשחקים החסרים".

15:00: מכבי תל אביב דאגה בשבוע שעבר להנחית בביתה החדש בבלגרד, סרביה, דגל ענק למען העלאת המודעות לשחרור כל החטופים והחטופות משבי חמאס. כעת היא גם הציבה על כיסאות האולם תמונות של מאות החטופים עם המסר באנגלית "כל אחד הוא עולם ומלואו".

מסע גיבורות לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל
| יח"צ – חד פעמי, עמותת איתן

14:00: בשבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים עמותת 'איתן כל אחד יכול' יוצאת במסע אלונקות לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל שנרצחו ב-7 באוקטובר בהשתתפות מאמני ומתאמני איתן מכל הארץ. זה יקרה ביום שישי ה-8 בדצמבר בשעה 8:30 במתים המגדלור בתל אביב.

יניב בניאן והודאל יחזקאל מייסדי עמותת איתן: "יזמנו את מסע האלונקות לזכרן של נויה ורות שנרצחו באירועי ה-7 באוקטובר הנוראיים דווקא בשבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים כדי להזכיר לעולם שהטרור הרצחני לא פסח גם עליהן, שתי גיבורות שבמותן הפכו לסמל עבור אזרחים רבים ביניהם צעירים עם יכולות מיוחדות. אנחנו כאן כדי להנציח את זכרן וכדי לתת תקווה לצעירים עם יכולות מיוחדות ומזמינים את הציבור הרחב להגיע ולקחת חלק במסע שלנו"

גלית דן אמא של נויה דן ז"ל: "נויה היתה גיבורה אמיתית. לא ויתרה לעצמה אף פעם. למרות קשיים חברתיים, קשיים אישיים, קשיי התארגנות והתמודדות עם לקות שמיעה, לקות תקשורת והתמודדויות שלאחרים נראות פשוטות ולה לא, היא לא ויתרה. היא לא ויתרה אף פעם, על חיוך, על אופטימיות על חוש הומור. רצתה להבין, להכיר ולהיות מוכרת. והיא הצליחה, כולם הכירו וזכרו אותה. נויה היתה ישות של אור. לא היה בה גרם אחד של רוע. היה לה קשה אבל היא לא ויתרה. היא מיצתה את הפוטנציאל הגלום בה תמיד במקסימום. אני גאה בה מאוד ושמחה שתהווה דוגמה לעוד ילדות כמוה. יש הרבה מה ללמוד ממנה. לעולם לא אשכח אוהבת לנצח"

ימית פרץ, אחותה של רות פרץ ז"ל: וַתֹּ֤אמֶר רוּת֙ אַל־תִּפְגְּעִי־בִ֔י לְעָזְבֵ֖ךְ לָשׁ֣וּב מֵאַחֲרָ֑יִךְ כִּ֠י אֶל־אֲשֶׁ֨ר תֵּלְכִ֜י אֵלֵ֗ךְ וּבַאֲשֶׁ֤ר תָּלִ֙ינִי֙ אָלִ֔ין עַמֵּ֣ךְ עַמִּ֔י וֵאלֹהַ֖יִךְ אֱלֹהָֽי: (רות פרק א פסוק טז), תודה רותי על שהגנת בגופך על ארצך, הגשמת את חלומינו והצלת את חיינו, נאהב ונזכור אותך לנצח."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי