לפני המשחק מול ראן: המחווה של מכבי חיפה לאופיר צרפתי ז"ל

שחקני האלופה החזיקו את חולצתו של אוהד הקבוצה שנרצח ב-7.10, סט פאולי ציינה יחד עם הפועל תל אביב את שובו של בן ה-18 שנחטף מקיבוץ רעים

(גודל טקסט)

הפסקת האש הוארכה ביומיים נוספים, ליגת העל חוזרת בשבת והספורט הישראלי ממשיך לנסות ולהיכנס לשגרה כלשהי. ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים.

הציוץ של סט פאולי

19:50: דקות לפני שריקת הפתיחה, בחדר ההלבשה, שחקני מכבי חיפה החזיקו את החולצה של אופיר צרפתי ז"ל. צרפתי הוא אוהד הקבוצה שנחטף ב-07.10, אשר משפחתו ליוותה אותנו לבודפשט והתבשרה על מותו במהלך שהותה עם הקבוצה והייתה אמורה ללוות אותנו גם הערב.

18:05: בגרמניה ממשיכים לעמוד לצידה של ישראל במלחמה, גם בעולם הספורט. הערב הצטרפה גם סט פאולי מליגת המשנה לחגיגות שחרורו של ליאם אור בן ה-18, אוהד הפועל תל אביב שנחטף ממיטת ביתו בקיבוץ רעים בשבת השחורה. סט פאולי, שאוהדיה כרתו ברית עם אוהדי הפועל תל אביב, צייצה את תמונתו של אור, וכתבה: "ליאם בן ה-18 נכתב על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, ועכשיו הוא סוף סוף חופשי. אנחנו מקווים לראותך באצטדיון שלנו בקרוב".

שחקני בית
הכנסת אורחים. שחקני בית"ר ירושלים עם ילדי העוטף | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

16:10: רגע לפני שהיא חוזרת לפעילות בליגת העל, בית"ר ירושלים אירחה היום באימון הקבוצה ילדים שפונו מהעוטף. הם הצטלמו עם השחקנים וקיבלו חתימות וצעיפים מתנת המועדון.

15:45: ניקיטה רוקאביציה, שחזר הקיץ לאוסטרליה אחרי שמונה שנים בישראל, פרסם באינסטגרם מסר בעברית: "מתי כבר אפתח את הטלפון שלי והסיוט בישראל יסתיים? את העצב שאני מרגיש אי אפשר לתאר במילים. אם למישהו יש בקשת עבורי לסרטון שיכול לעשות טוב, או כל דבר אחר, אני כאן בשבילכם".

הג'ודוקא אורי ששון עם ילדי מפונים במלונות ים המלח
| יח"צ – חד פעמי, יאיר אבלסון

11:55: המדליסט האולימפי, הג'ודוקא אורי ששון, ערך אימון לילדים המפונים מהיישובים סעד וכיסופים ששוהים במלונות ים המלח. הפעילות התקיימה במסגרת פרויקט "עם אחד קבוצה אחת" שמוביל המרכז לאימפקט יהודי ומקדם את ערכי הספורט. הילדים המפונים לקחו חלק באימון משותף עם הג'ודאים מקבוצת "ספורט אגר", וקיבלו הרצאת השראה מרגשת מהמדליסט האולימפי העוסק בהתמודדות עם אתגרים. "עם הרבה התמדה, עבודה וקשה והשקעה, כל אחד יכול להגשים כל חלום, גם אתם ילדים יקרים", אמר ששון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי