קווין ואן אריק ביקר בבארי: "זעזוע עמוק"

play
| יח"צ - חד פעמי, יחצ
קווין ואן אריק בבית ההרוס של עופרה קידר

ואן אריק הגיע לקיבוץ בארי על מנת לפגוש את אלעד קידר, שאביו ואמו נרצחו, סייר בקיבוץ החרב והבטיח להשמיע את קולו. לאחר מכן נפגש עם ספורטאי התאחדות אילת

(גודל טקסט)
קווין ואן אריק בבית ההרוס של עופרה קידר
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

היום (א') הגיע המתאבק הנודע קווין ואן אריק לקיבוץ בארי על מנת לפגוש את אלעד קידר ולסייר בקיבוץ החרב. במהלך הסיור סיפר קידר על הטרגדיה הנוראית שעברה על הקיבוץ בכלל, ומשפחתו בפרט, בשבעה באוקטובר.

אביו, סמי קידר, נרצח. אמו, עפרה קידר, הוכרזה כנעדרת ולאחר מכן התברר כי היא נרצחה וגופתה נחטפה לעזה. בכל אותו הזמן, אחותו של אלעד, יעל, בעלת צרכים מיוחדים, אשר נהגה לבקר בקיבוץ אחת לשבועיים, הייתה סגורה בממ"ד וניצלה בנס.

ואן אריק הביע זעזוע עמוק מהדברים ששמע והבטיח להשמיע את קולו על מנת לספר על הטבח הנורא שעבר הקיבוץ בעולם ולקרוא להחזרת כל החטופים בהם אמו זיכרונה לברכה של אלעד.

קווין ואן אריק עם אריק קפלן
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

הערב נפגשו ספורטאים ומאמנים מובילים מענפי הקרב של התאחדות "אילת" לשיחה והיכרות עם ואן אריק. במפגש השתתפו מאמן נבחרת ישראל בסמבו מתן ארהבור והספורטאים מהענף טריאל אבאסוב מתן איגליצקי, ואיתי איגרא. בנוסף השתתפו גם עדי כפיר, אורי שמואל וליהוא הררי מענף ה- MMA. הספורטאים סיפרו על הישגיהם לואן אריק, שבירך אותם בהצלחה בהמשך דרכם וחלק עמם את סיפורו האישי.

אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת": "אני מודה לקווין על הזמן שהקדיש לספורטאים שלנו. קווין ומשפחתו הם מחלוצי עולם ההיאבקות, כאלו שדור שלם של ספורטאים גדל עליהם. שמחנו לפגוש אדם שמזדהה בצורה טוטאלית עם מדינת ישראל ושמביע את הזדהותו עמנו, במיוחד בימים קשים ואנו מודים לו על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי