ענבל שמש זכתה במדליית ארד בגרנד פרי פורטוגל

הישראלית (עד 63 ק"ג) הכניעה את אטר אסקילשווילי הגאורגית בבית הניחומים. טוהר בוטבול הודח בבית הניחומים

(גודל טקסט)

יומו השני של גרנד פרי פורטוגל נערך הערב (שבת) והמשלחת הישראלית השיגה מדליה ראשונה, עם ענבל שמש, אחרי שאתמול תמנע נלסון לוי הפסידה בקרב על הארד.

"לפני מספר חודשים עברתי פציעה שמנעה ממני להתחרות, בעבודה קשה ובתמיכה של כל הצוות שמקיף אותי התגברתי על הפציעה, הזכיה במדליה נותנת לי המון ביטחון ומוטיבציה להמשך", אמרה שמש. "אני רוצה להודות לכל הצוות בנבחרת, למאמן הראשי שני הרשקו למאמן עידו בר שעזר לי היום מאוד, למיה גביזון הפיזיותרפיסטית שליוותה אותי בתחרות ולכל שאר הצוות שנמצא בישראל. תודה מיוחדת למאמנת האישית שלי מיכל האס".

עד 63 ק"ג (נשים)

ענבל שמש העפילה לקרב על מדליית הארד דרך בית הניחומים. לסיבוב השני היא עלתה אוטומטית לאור הדירוג שלה ובקרב הראשון גברה על מגדלנה קרסאקובה, חלפה גם על פני האיטלקיה סביטה רוסו וברבע הגמר הפסידה לברברה טימו הפורטוגלית. בבית הניחומים התעשתה שמש מההפסד כאשר גברה על דנה פול הגרמניה ובגמר הכניעה את אטר אסקילשווילי בת ה-20 מגאורגיה.

עד 73 ק"ג (גברים)

טוהר בוטבול עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם ניצח ויניסיוס ארדינה הברזילאי. בשלב הבא הכניע גם את אוטארי קבנטידזה המקומי, לפני שהפסיד לסלבדור רוקה קאסס הספרדי. סיכוייו למדליה דרך בית הניחומים נקטעו עם הפסד למחמדבק מחמדבקוב הרוסי. בנוסף, אורון גינר החל עם ניצחון על קארים אדרבס הארגנטינאי, אבל בסיבוב השני סיים את דרכו בתחרות.

הג'ודוקא ענבל שמש
הג'ודוקא ענבל שמש | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

עד 81 ק"ג (גברים)

שגיא מוקי נכנע לאיטלקי קני בדל כבר בסיבוב השני, בקרב הראשון שלו, אחרי שנפל פעמיים ונכנע בעקבות שני תרגילי ווזארי. זו תחרות רביעית ברציפות שמוקי מודח כבר אחרי הקרב הראשון. במשקל זה התחרה גם יפתח בדש שנכנע ליריב קזחי אחרי 51 שניות.

עד 70 ק"ג (נשים)

מאיה גושן המדורגת 16 בעולם נעצרה כבר אחרי הקרב השני שלה. גם היא עלתה אוטומטית לסיבוב השני ותחילה גברה על סברינה גרצאק ההונגריה, אולם לא הצליחה להכניע גם את לוסי.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "שמח מאוד לפתוח את השנה האולימפית בזכיה במדליה בגראנד פרי בליסבון. ענבל חוזרת אחרי פציעה שמנעה ממנה להתחרות בתחרויות האחרונות בשנת 2023, בעבודה קשה ובנחישות חוזרת למקום שלה על הפודיום. אני גאה בה ובנבחרת הנשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי