מרתון ירושלים מזמין את חיילי וחיילות המילואים לרוץ ללא עלות

המירוץ שיתקיים ב-8 במרץ בסימן הצדעה לצה"ל יאפשר רישום חינמי למילואימניקים. שחקני הפועל חוף אשקלון יתארחו במשחק NBA. עדכונים שוטפים

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד עם אנשי מחלקת הספורט במועצה האזורית שער הנגב
| אתר רשמי, מחלקת הספורט במועצה האזורית שער הנגב

13:24: בורוסיה דורטומנד אימצה את משפחת אפשטיין שבנם נטע ז"ל, אוהד של הקבוצה, נרצח ב-7 באוקטובר בזמן שקפץ על רימון והציל את בת זוגתו. נטע גדל בקבוצת הכדורגל של שער הנגב כשוער מוכשר ורק לאחרונה התחיל לאמן את קבוצת הילדים של המועצה האזורית. בנוסף, נטע שיחק גם בקבוצת שועלי כפר עזה. לאחרונה, דורטומנד הוקירה והזכירה את נטע במהלך משחק אליו הגיעה משפחת אפשטיין, ובמהלך השבוע האחרון נציגים של הקבוצה הגיעו לסיור בכפר עזה והעניקו במתנה מדי דורטמונד לקבוצת הכדורגל של שער הנגב וקבוצת שועלי כפר עזה.

מרתון ירושלים
| יח"צ – חד פעמי, sportphotography

10:21: מרתון WINNER ירושלים ה-13 במספר, יתקיים השנה ב-8.3 בסימן הצדעה לצה"ל, כוחות הביטחון וארגוני ההצלה. עיריית ירושלים, קצין מילואים ראשי ומערך הכושר הקרבי, מזמינים את נשות ואנשי המילואים שגויסו החל מה-7.10, להשתתף ללא עלות במקצי המרתון השונים. בנוסף, נשות וילדי אנשי המילואים ששירתו או משרתים במלחמת 'חרבות ברזל', יזכו להנחה של 50% בדמי ההרשמה למרתון.

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "עיריית ירושלים מצדיעה ומלווה את צה"ל. אירוע המרתון מחבר בין הקהילה לספורט ובין הרצים לעיר הבירה, על כל עוצמתה, נופיה ואופייה הייחודי. האירוע השנה יתקיים על רקע המלחמה, ומחובתנו לקיימו מתוך חזון ומבט לעתיד טוב ומבטיח, שבו הרוח של מדינת ישראל מנצחת. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית- יחד רצים ומנצחים".

שחקני הפועל חוף אשקלון
| אתר רשמי, מועצת חוף אשקלון

8:39 שחקני קבוצות הילדים והנערים של הפועל חוף אשקלון יתארחו היום במשחק של מיאמי נגד סקרמנטו מ-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי