שרון קנטור עלתה למקום השני באליפות העולם בגלישת רוח

play
יום שיוטים נהדר. קנטור | אתר רשמי, sailing energy
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1 06:47

הישראלית ניצחה שלושה שיוטים, רק אמה ווילסון הבריטית מעליה. ספיצ'קוב עלתה למקום החמישי, שטיינברג שישית, טיבי שביעית. אצל הגברים, טיפס תום ראובני למקום השביעי

(גודל טקסט)

אליפות העולם בגלישת רוח נכנסה היום (שלישי) ליומה השלישי בסימן המשך הדומיננטיות הישראלית, כאשר שרון קנטור טסה שמונה מקומות במעלה הטבלה לאחר יום שיוטים מצוין.

קנטור, שהחלה את היום במקום העשירי, ניצחה שלושה שיוטים וסיימה שנייה בשניים נוספים. כעת היא ניצבת במקום השני הכללי עם 14 נקודות לחובתה, שש נקודות מעל מובילת התחרות, אמה ווילסון הבריטית.

העשירייה הראשונה באליפות נשלטת עדיין על ידי הישראליות, עם ארבע מתמודדות נוספות. קטי ספיצ'קוב עלתה מהמקום השישי לחמישי, לאחר שניצחה בשיוט הראשון של היום ולאחריו סיימה במקומות 5,5,7,3, תמר שטיינברג מיד אחריה במקום השישי, עם ירידה של מקום אחד לאחר שיוטים במקומות 5,4,2,3 ומקום 32 בשיוט אחרון חלש. במקום השביעי שחר טיבי, עם עלייה של שני מקומות מאתמול לאחר שסיימה שיוטים במקומות 7,2,5,2 ומקום 15 בשיוט האחרון.

שתי ישראליות נוספות, מאיה מוריס ודניאלה פלג, נחלשו מעט היום והן ממוקמות במקומות 19 ו-22 בהתאמה.

גולשת הרוח שרון קנטור
יום שיוטים נהדר. קנטור | אתר רשמי, sailing energy

בנבחרת הגברים עלה תום ראובני למקום השביעי הכללי, לאחר ארבעה שיוטים בעשירייה הראשונה ושיוט נוסף במקום 22. לחובתו של ראובני 34 נקודות, 9 נקודות בלבד יותר מהמקום השלישי בתחרות.

היום הסתיים שלב המוקדמות באליפות, כאשר כל המתחרים והמתחרות הישראליים העפילו לבית הזהב ויתחרו ביומיים הקרובים על מנת להבטיח את מקומם בעשרת הגדולים, שיתחרו על מקום על הפודיום בשיוטי המדליות ביום שבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי