רשמי: המילטון יעזוב את מרצדס בתום העונה ויצטרף לפרארי

play
שארל לקלר (מימין) עם לואיס המילטון, פורמולה 1 | רויטרס
שארל לקלר (מימין) עם לואיס המילטון, פורמולה 1

נהג הפורמולה 1 הבריטי האגדי ייפרד מהיצרנית הגרמנית אחרי 11 שנים, ויעבור בשנה הבאה ליריבה האיטלקית במטרה לזכות באליפות שמינית

(גודל טקסט)

לואיס המילטון, נהג הפורמולה האגדי, יאחוז בעונה הבאה בהגה של פרארי, כך התפרסם הערב (חמישי) באחת ההודעות הדרמטיות ביותר בשנים האחרונות בפורמולה 1. המילטון, שרשם לא פחות משבע זכיות באליפות הפורמולה 1, יעזוב את מרצדס בתום עונת המרוצים הקרובה וינסה לשחזר את ימי התהילה שלו דווקא בפרארי, כך על פי ההודעה הרשמית של היצרניות הגרמנית והאיטלקית.

אחרי ששלט ללא עוררין בענף, המילטון חווה שתי עונות מתסכלות במרצדס וראה כיצד מקס ורשטאפן מרד בול נוטל ממנו את ההגמוניה וזוכה בתואר. בפרארי הצליחו לשכנע אותו להצטרף אליהם ולזכות באליפות נוספת, כאשר את העונה החולפת הוא סיים רק במקום השלישי.

לואיס המילטון, נהג קבוצת מרצדס
הוביל כל הדרך. המילטון | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

המילטון חתם על חוזה ארוך טווח במרצדס תמורת מעל 100 מיליון יורו כדי להישאר בה לפחות עד 2025, אך ינצל סעיף יציאה מחוזהו ויעבור לפרארי, בתקווה שבמכונית שלה הוא יחזור לשלוט ואולי לזכות באליפות שמינית.

פרארי נחשבת לקבוצה מובילה בענף לאורך השנים הודות לנהגים אגדיים כמו אלן פרוסט, סבסטיאן פטל וכמובן מיכאל שומאכר, שזכה בחמש מתוך שבע האליפויות שלו ברכב האדום שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי