פירמת Deloitte ישראל תשמש כספונסרית לקבוצת הכדורגל "הפועל שווים" תל אביב

play
| יובל דניאל, מועדון הפועל ת"א
משמאל לימין: אורנה חביב-תמיר (מנהלת גיוון והכללה, Deloitte ישראל), אילן בירנפלד (יו"ר ומנהל עסקים ראשי, Deloitte ישראל), אלון לוי וגיא קשטן (קפטנים משותפים, נבחרת Deloitte ישראל), עמית פסט (מנכ"ל הפועל ת"א), ליאור שלגי (קפטן קב' השווים של הפועל ת"א)

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל "הפועל שווים" תל אביב לעונת 2024. החסות הושקה במשחק ידידות בין חברי קבוצת "הפועל שווים" לבין הנבחרת של Deloitte

(גודל טקסט)
תמונה קבוצתית הפועל ת"א קבוצת השווים ונבחרת Deloitte
| יח"צ – חד פעמי, יובל דניאל, מועדון הפועל ת"א

ספונסרית חדשה לקבוצת "הפועל שווים" תל אביב בכדורגל: פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte חתמה לראשונה על הסכם למתן חסות לקבוצת הפועל שווים, קבוצת כדורגל שחלק מהשחקנים בה הינם אנשים עם מוגבלות. הסכם החסות הינו למשך עונת 2024, ויכלול לוגו של הפירמה על חולצות השחקנים ובאנרים במגרשים. ההסכם החדש הושק באמצעות משחק ידידות בין חברי קבוצת "הפועל שווים" לבין הנבחרת של Deloitte ישראל, והתקיים במגרש מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. כיבדו את האירוע המרגש בנוכחותם מטעם הפועל ת"א – יוסי אבוקסיס, מאמן הקבוצה ושחקני קבוצת הבוגרים של הפועל ת"א. הנציגות של Deloitte ישראל כללה את אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי; ואורנה חביב-תמיר, מנהלת גיוון והכללה. שחקני שתי הקבוצות עלו לשחק כשהם עונדים צמידי הזדהות להבעת סולדיריות עם החטופים, החטופות ובני משפחותיהם.

קבוצת הפועל שווים הוקמה לפני כארבע שנים במסגרת פרויקט שווים בספורט, בשיתוף עם ג'וינט ישראל, מעבר למגבלות, מועדון הפועל תל אביב ורשות הספורט העירונית. את הקבוצה מאמנים שני מאמנים מקצועיים ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב, והמרכז לחיים עצמאיים שותף בניהול הקבוצה. הפועל שווים תל אביב זכתה במקום השלישי בטורניר "שווים בספורט".

משמאל לימין: אורנה חביב-תמיר (מנהלת גיוון והכללה, Deloitte ישראל), אילן בירנפלד (יו
| יובל דניאל, מועדון הפועל ת"א

אילן בירנפלד, יו"ר Deloitte ישראל: "אנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט המיוחד הזה, קבוצת 'הפועל שווים' תל אביב, ותומכים בצמיחתם של קבוצה מעוררת השראה זו ושחקניה. קידום שוויון ההזדמנויות, הגיוון וההכללה הינו אחד מערכי הליבה המרכזיים התומכים בייעוד שלנו כפירמה – יצירת אימפקט משמעותי על החברה והקהילה – ואנו מאמינים כי אלו הם אבני יסוד לחברה בריאה, חזקה וצודקת. שיתוף הפעולה מביא לידי ביטוי את הייעוד שלנו, תוך יצירת הזדמנויות שוות עבור כולם".

אורנה חביב-תמיר, מנהלת גיוון והכללה, Deloitte ישראל: "שיתוף הפעולה המרגש עם 'הפועל שווים' משקף את מחויבותנו המתמשכת והעמוקה בפירמה לקידום גיוון והכללה בזירות השונות ואנחנו גאים להיות חלק מהמסע המדהים הזה. אנו מאמינים שספורט הוא כלי רב-עוצמה לקידום שוויון, סובלנות והכללה, וקבוצת 'הפועל שווים' היא דוגמה נהדרת לכך. לפי תפיסת עולמנו במגרש הספורט – כמו גם אצלנו בפירמה – אנחנו שווים יותר יחד".

עמית פסט, מנכ"ל הפועל תל אביב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב שמח להעמיק את הקשר עם Deloitte ישראל. ערכי השוויון וההכלה עליהם מושתת המועדון, משתלבים באופן טבעי עם פירמה איכותית וערכית כמו Deloitte שהביעה רצון לקחת חלק פעיל במיזם הקהילתי החשוב של קבוצת "הפועל שווים", בה לוקחים חלק אוהדי הקבוצה, עם וללא מוגבלויות, מזה כ-5 שנים. אנו מברכים על כך ומאמינים שבעזרת שיתופי פעולה שכאלה, נוכל להמשיך בפעילות המבורכת של הפועל שווים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי