מיצגי מולטימדיה וקירות אינטראקטיביים: מוזיאון הספורט היהודי עולמי מגביר פעילות

play
| יחצ
מוזיאון הספורט היהודי

מוזיאון הספורט היהודי העולמי, הממוקם בכפר המכביה, מציג את המורשת של הספורט היהודי והספורטאים הגדולים בכל הזמנים ב-100 השנים האחרונות. כעת הוא יוצא גם בהטבה מיוחדת

(גודל טקסט)
מוזיאון הספורט היהודי
| יחצ

מוזיאון הספורט היהודי העולמי הממוקם בכפר מכביה מציג את המורשת של הספורט היהודי והספורטאים הגדולים בכל הזמנים ב-100 שנים אחרונות. במוזיאון יש מצגי מולטימדיה מרהיבים קירות אינטראקטיביים ומעל 1,000 פריטי ספורט נדירים שנאספו מכל רחבי העולם.

המוזיאון משתרע על שטח של 1,500 מ"ר בנוי בהקמתו השקיעו ג- 15 מיליון שקל. רוב הכסף הינו תרומתו של חברי מכבי תנועה עולמית.

במוזיאון תצוגה של שישה פרקי תוכן, הנגלים למבקר בזה אחר זה ומקיפים 126 שנות ציונות מכבית, 90 שנה של מכביות ואירועים ראויים לציון בספורט היהודי. בכל פרק מודגשים הערכים המאפיינים את הסיפור המרכזי, ומבטאים את "רוח הספורט" כנחישות, התגברות, אמונה, אחווה ועוד", יחד עם סיפורים אישיים של ספורטאים מצטיינים ומעוררי השראה ודילמות ערכיות היוצרים קשר אישי ורגשי עם המבקר".

בין אוספי המוזיאון פריטים אותנטיים ונדירים כמו אופנוע משנות השלושים, הגלשן של גל פרידמן, זוכה הזהב מאולימפיאדת אתונה, גביעים שמעידים על חיי הקהילות היהודיות בארצות ערב, כפפת בייסבול של גדול הספורטאים היהודים סנדי קופקס, גביע של הספורטאית היהודיה הגדולה בכל הזמנים אגנס קלטי, גביע אירופה בכדורסל שזכתה בו מכבי תל אביב , בגדי הג'ודו של יעל ארד שזכתה במדליה באולימפיאדה ועוד.

במרכז המוזיאון מוצבת ארנה עם מפץ מרהיב של רגעי ספורט וסיפורי ההישגים הגדולים של הספורט היהודי בכל הזמנים, המוקרנים במיצג וידאו מרשים ומעורר השראה.

בתקופה זו של חודש המשפחה יוצא המוזיאון בהטבה למשפחות – 4+1 במתנה.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי