רמת השרון גברה על ראשון לציון, חולון ניצחה את מכבי ת"א

play
בן ליברטי א.ס. רמת השרון | אתר רשמי, גלעד בוניס
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2 04:27

מוליכת הטבלה רשמה ניצחון 14 העונה עם 28:30 לקראת הבטחת המקום הראשון. המאזן של חולוניה עלה ל-18 נק' עם 28:32 בחוץ

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד יצא הלילה (רביעי) לדרך, במפגשים שהיוו לא רק את ההכנה האחרונה לקראת מפגשי חצי גמר גביע המדינה אשר ייערכו ביום שני ב'בית מכבי' (הפועל ראשל"צ מול בני הרצליה, וא.ס. רמה"ש מול מ.כ חולון) – אלא גם חידדו את הסדר בדירוג – לקראת ההכרעות על השלמת הרביעייה שתמשיך אל הפליאוף. המוליכה א.ס. רמה"ש רשמה את הניצחון ה-14 שלה העונה מול הפועל ראשל"צ 28:30, אחרי שביצעה מהפך בדקות הסיום – והיא קרובה להבטיח את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות לקראת הפליאוף.

התוצאה המשמעותית – הניצחון של מ.כ. חולון בחוץ על מכבי ת"א 28:32. חולון מעלה את מאזנה ל-18 נק', כמו הפועל אשדוד שבמקום הרביעי (יחס השערים של אשדוד, שתשחק ביום שישי ב'בית מכבי' מול מכבי ראשל"צ – נחות משל חולון – כאשר כל אחת מהשתיים ניצחה את היריבה עד כה בשער הפרש). מכבי ת"א (11 נק') איבדה סיכוי מעשי להעפיל לפליאוף. משחק נוסף נערך בבית התחתון, בני הרצליה רשמה ניצחון שישי ברציפות, כולל משחקי הגביע, מול מכבי קרית מוצקין 28:33.

ליאור גורמן הפועל ראשון לציון
הפסד למוליכה. גורמן | אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המחזור יושלם בשישי עם 3 משחקים. בבית העליון – כאמור האלופה המכהנת מכבי ראשל"צ, ומחזיקת גביע המדינה היוצאת הפועל אשדוד – ייפגשו למשחק בין שתי מאוכזבות רבע גמר גביע המדינה שבו הן הודחו (14:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). בבית התחתון – א.כ נס ציונה תפגוש את אס"א ת"א (15:00), והפועל ר"ג סוגרת הטבלה (2 נק') תפגוש למשחק ההזדמנות האחרונה שלה כנראה את הפועל קרית אונו (6 נק'), זו שמעליה – כאשר האחרונה בתום שלב הבתים תנשור ללאומית.

בתוך כך, התפתחות מעניינת בליגה הלאומית, במאבק העלייה לליגת העל. המוליכה מכבי פ"ת נעצרה אחרי 10 ניצחונות, וסיימה בשיוויון 26:26 מול היריבה העירונית הפועל בדרבי הפתח תקוואי. השנייה והשלישית בטבלה, הפועל ערד ומ.כ באר שבע, רשמו הפסדים לעירוני רחובות (27:20) ולהפועל אשדוד2 (34:30), מה שיצר דבוקה והפרש של שתי נקודות בלבד מהמקום ה-5 לשני – שמוביל גם הוא לעלייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי