עומר ורד וילנצ'יק מוביל את אליפות אירופה בשייט, יום לפני סיומה

play
המדליה מתקרבת. וילנצ'יק | אתר רשמי, Matias Capizzano
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2 06:05

הכישרון בן ה-16 ממשיך להרשים באליפות בסירות ILCA ביוון ועשה צעד גדול להשגת הקווטה למשחקים האולימפיים עבור ישראל

(גודל טקסט)

היום חמישי והלפני אחרון באליפות אירופה בשייט בסירות ILCA ביוון נמשך היום (חמישי) וגם הדרמה בנבחרת הישראלית נמשכת, כאשר עומר ורד וילנצ'יק, בן 16 בסך הכל, ממשיך להוביל.

וילנצ'יק פתח את היום כאשר הוא ממוקם במקום הראשון והמשיך להגדיל את יתרונו בפסגה, כאשר הוא מסיים את השיוט הראשון במקום הראשון. את השיוט השני סיים 22 וירד זמנית למקום השני, אך בשלישי סיים חמישי ושב לפסגה, כאשר הוא עם 13 נקודות לחובתו, חמש נקודות לפני המקום השני.

מעבר לסיכוי למדליה אירופית, וילנצ'יק ממקם את נבחרת ישראל בעמדה מצוינת להשגת הקווטה למשחקים האולימפיים, שכן שתי המדינות הראשונות בתחרות יקבלו את הכרטיס לפריז.

מאידך, התחרות עוד רחוקה מסיום, שכן מחר ייערכו עוד שלושה שיוטים, והפרשי הנקודות בפסגה קטנים מאוד. בין המקום הראשון למקום הרביעי מפרידות שמונה נקודות והמרחק בין הישראלי לבין המתחרים מסלובניה ואוקראינה, שיכולים להשיג אותו במירוץ לקווטה, עומד על 14 נקודות בלבד.

עומר ורד וילנצ'יק
המדליה מתקרבת. וילנצ'יק | אתר רשמי, Matias Capizzano

מחר, כאמור, יתקיימו שיוטי בית הזהב, אליו העפילו עוד שני שייטים ישראלים – מאור בן הרוש שנמצא כעת במקום ה-28 וראם מגן במקום ה-30.

בנבחרת הנשים יתקיים מחר שיוט מדליות, אליו לא הצליחה להעפיל שי קקון, שסיימה את היום במקום ה-19 הכללי. קקון אמנם ניצחה בשיוט אחד היום, אך סיימה במקומות 14 ו-20 בשני השיוטים האחרים ולא הצליחה להיכנס ל-10 גדולות. את הכרטיס לפריז תנסה קקון להשיג באפריל, בתחרות ההזדמנות האחרונה שתיערך בצרפת, שם יוענקו שלוש הקווטות האחרונות בדגם ה ILCA למשחקים האולימפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי