שני אלופי עולם לשעבר: המועמדים להחליף את המילטון במרצדס

play
פרננדו אלונסו וסבסטיאן פטל | GettyImages, Clive Mason
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2 06:39

אלונסו שיעזוב את אסטון מרטין בתום העונה הבאה ופטל שעשוי לשוב מפרישה, לוטשים עיניים אל עבר הקבוצה הגרמנית בפורמולה 1

(גודל טקסט)

עולם הפורמולה 1 הוכה בתדהמה אחרי שלואיס המילטון הודיע בתחילת פברואר כי הוא יעזוב את קבוצת מרצדס אחרי 11 שנים ו-6 אליפויות בשורות הקבוצה הגרמנית, ויצטרף לפרארי האיטלקית במהלך ענק שצפוי לגרור משחק כיסאות על המקומות בשאר הקבוצות בענף הספורט המוטורי.

המהלך של שיאן אליפויות העולם, בצוותא עם מיכאל שומאכר האגדי, הגיע לקראת פתיחת עונת המירוצים של 2024, וכמובן אחרי 3 שנים ברציפות בהן מקס ורשטאפן זכה עם קבוצת רד בול באליפויות. כעת, נראה שכבר החלו לחשוב לקראת עונת 2025 במרצדס עם שני שמות יוקרתיים שעשויים להחליף את המילטון וכבר זכו בעברם גם באליפות העולם, אפילו יותר מפעם אחת.

השם הראשון שעלה הוא של פרננדו אלונסו, נהגה הספרדי של אסטון מרטין שכבר פרש בעבר, אך שב ובגיל 42 הוא הנהג המבוגר ביותר בסבב ועם 2 אליפויות בעברו. השם השני, וכנראה אפילו המסקרן יותר, הוא סבסטיאן פטל. הגרמני בן ה-36 כבר פרש בסוף עונת 2022 מקריירת המירוצים, אך לפי ראלף שומאכר, אחיו של מיכאל, פטל "רוצה לשוב לנהוג" ועשוי לבצע קאמבק מרגש לקבוצה הגרמנית כשבאמתחתו 4 אליפויות עם רד בול בעברו.

נהג קבוצת מרצדס לואיס המילטון עם נהג קבוצת אסטון מרטין סבסטיאן פטל
נהג קבוצת מרצדס לואיס המילטון עם נהג קבוצת אסטון מרטין סבסטיאן פטל | אימג'בנק GettyImages, Laurent Charniaux – Pool

נראה כי טוטו וולף, מנהל הקבוצה של מרצדס, בונה על ג'ורג' ראסל הצעיר כמי שיכול להוביל אותה להצלחה עתידית עם אפשרות להיות אלוף העולם, אך לצדו רוצה לראות שם מנוסה שכבר זכה באליפויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי