עד האוורסט הוא יגיע: רן קראוס קבע שיא ישראלי חדש בטיפוס מדרגות

play
| יחצ
מימין לשמאל: יו"ר הראל פיננסים, שמעון אלקבץ; ניר כהן, מנכל הראל השקעות והראל ביטוח; רן קראוס; ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; ד"ר גיא רוטקופף, יו"ר הראל ביטוח

שיא ישראלי חדש נשבר בטיפוס מדרגות בישראל RUN UP)) במהלכן טיפס קראוס 32,500 מדרגות בבניין בית המ.א.ה. ע"ש מרגוט וארנסט המבורגר של קבוצת הראל, בבורסה ברמת גן

(גודל טקסט)
מימין לשמאל: יו"ר הראל פיננסים, שמעון אלקבץ; ניר כהן, מנכל הראל השקעות והראל ביטוח; רן קראוס; ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; ד"ר גיא רוטקופף, יו"ר הראל ביטוח
| יחצ

הראל מכריזה על הראל HEROES – ישראלים בשביל העולם. יוזמה אשר שמה לה למטרה להעצים ולשים במרכז סיפורים מעוררי השראה מתוך החברה הישראלית, על פני תחומים שונים כולל ספורט, משימות הצלה ייחודיות וניצחונות אישיים.

החזון של הראל HEROES מדגיש את המחויבות להוקיר לאנשים המגלמים את ערכי ההתמדה, המצוינות וההישגיות של החברה הישראלית. אחד כזה הוא מטפס הרים וספורטאי סיבולת, רן קראוס.

קראוס, יזם סדרתי בתעשיית ההיי-טק, קיבל החלטה מרכזית בשנת 2020. לאחר 12 שנים של עבודה פורצת דרך במגזר הטכנולוגי, קראוס יצא למסע טרנספורמטיבי לכיבוש שבע הפסגות – הפסגות הגבוהות ביותר בכל יבשת. עד כה טיפס קראוס בפסגות של הקילימנג'רו באפריקה, באלברוס ברוסיה, באקנקוגווה בארגנטינה, וכעת הוא נערך לכבוש את פסגת האוורסט לשם כך, קראוס מכין את עצמו מראש לא רק באימונים פיזיים אלא גם אימונים מנטליים, הכנות לגובה הרב והכנות תזונה אשר יביאו אותו לרגע הטיפוס מוכן ומאוזן. ההכנות נעשות, בין היתר, באמצעות אימוןRUN UP – טיפוס מדרגות ברבי קומות.

כחלק מההיערכות וכחלק מאימון RUN UP, ועל מנת לדמות טיפוס להר האוורסט בגובה של 8,849 מטר שייערך במשך כ-8 שבועות. החליט קראוס לאתגר את עצמו ולקבוע שיא ישראלי בטיפוס מדרגות RUN UP. השיא נשבר ביום רביעי האחרון בבניין בית המ.א.ה. ע"ש מרגוט וארנסט המבורגר של קבוצת הראל, בבורסה ברמת גן.

קראוס הוזנק בשעה 09:34, ובמהלך הטיפוס בבניין בית המ.א.ה. של הראל שבר קראוס שיא ישראלי , לאחר שטיפס 32,500 מדרגות בבניין במשך11 שעות ו44 דקות (שעת סיום 21:18) . בפועל, קראוס טיפס 65 פעמים, 25 קומות, כאשר בכל קומה 20 מדרגות וממוצע טיפוס הבניין עמד על כ11 דקות בכל טיפוס. במהלך הטיפוס היו לקראוס מספר הפסקות בודדות, שבמהלכן קראוס שתה: מים, מים איזוטוניים, קולה (לצורך צריכת סוכר), ואכל מזונות בין היתר שכוללים: חצאי פיתות עם טחינה, חצאי פיתות עם שוקולד, סמוצ'י, בננות, חטיפי אנרגיה וסוכריות מנטוס. כמו כן, במהלך הטיפוס קראוס שמע פודקאסטים ובעיקר מוזיקה של מדיטציה.

מוקדש לחבר מתן מרדכי ליאור

קבוצת הראל תעניק לרן קראוס מעטפת מקיפה ורחבה של ביטוח נסיעות לחו"ל, המותאמת למסע המתוכנן, לאור המורכבות שלו והאתגרים הנלווים אליו. במסגרת זו, במהלך מסעו קראוס יצוייד בטלפון לוויני, אשר ייתן מענה מקיף בשעת חירום באמצעות צוות הראל 669 – שהוא צוות חילוץ והצלה שפועל למעלה מ-20 שנים במשימות חירום ברחבי העולם עם אנשי מקצוע מהטובים בתחום.

את הטיפוס לפסגת האוורסט מקדיש קראוס לחברו מתן מרדכי ליאור ז"ל אשר נרצח באכזריות במסיבת הנובה ב- 7 באוקטובר, ליאור סיפק את ההגברה, תשתית החשמל והתאורה עבור המסיבה. סיפור גבורתו נודע בכך שמתן מרדכי ליאור ז"ל דאג להישאר מבין האחרונים בשטח המסיבה בשביל לכרוז ולהכווין את האנשים לפנות את הרחבה ולצאת מפתחי החירום.

רן קראוס, יזם סדרתי בתעשיית ההייטק: "אני מודה מאוד להראל, על האמונה ועל התמיכה לאורך המסע שלי. כשאני רודף אחר חלומותיי וכובש גבהים חדשים, הגיבוי של הראל כחברת הביטוח הגדולה בישראל מקנה לי ביטחון והוא בעל ערך רב עבורי. המחויבות של הראל למקצועיות ולמסירות להבטחת בטיחותם ורווחתם של הרפתקנים כמוני ראויה לשבח. בתמיכתם, אני מקווה גם לפרוץ את הגבולות האישיות שלי וגם ולהעניק השראה לעוד אנשים לצאת למסעות שלהם". עוד ציין קראוס "את ההכנות והטיפוס לפסגת הר האוורסט, אני מקדיש לחבר יקר שלי, מתן מרדכי ליאור ז"ל, שסיפור גבורתו נודע בחברה ישראלית בעקבות אירועי ה- 7 לאוקטובר. מתן מרדכי ליאור ז"ל היה איש סאונד בחסד עליון, שהציל רבים במהלך מסיבת הנובה ולצערי לא שרד את התופת"

ניר כהן, מנכ"ל הראל השקעות והראל ביטוח: "קבוצת הראל, שמחה על החיבור והאתגר שמביא איתו רן קראוס, משהו מעט אחר ומעורר השראה. אני יכול לראות קווי דמיון בין החתירה של רן קראוס להוביל הישגיות והצלחות עם ערכים המזוהים עם קבוצת הראל". עוד ברך כהן: "אנחנו מאחלים לו בהצלחה ונריע לו כל הדרך אל הפסגה".

ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "דרך הראל HEROES, מדגישה הראל את מסירותה למען השאיפות והמאמצים של אנשים יוצאי דופן בחברה הישראלית. אנו שואפים להאיר זרקור על ההישגים המדהימים של אנשים כמו רן קראוס, ושמחים להעניק לו את מעטפת הביטחון של ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל שתלווה אותו במסעו לכיבוש האוורסט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי