הנבחרות הצעירו הוגרלו באליפות אירופה בכדוריד

play
| איגוד הכדוריד של פולין
נבחרת ישראל הצעירה בכדוריד

נבחרת הנוער תפגוש את את נבחרות שבדיה, הונגריה ושוויץ. נבחרת העתודה תתמודד בשלב הראשון במסגרת בית 5 - בו היא תפגוש את נבחרות דנמרק, סלובניה ואיטליה

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל הצעירה בכדוריד
| איגוד הכדוריד של פולין

הנבחרות הצעירות של ישראל הוגרלו היום במסגרת אליפויות אירופה עד גיל 18 ועד גיל 20 בכדוריד, שייערכו בקיץ הקרוב.

באליפות אירופה עד גיל 18 – נבחרת הנוער של ישראל הוגרלה היום, ותתמודד בשלב הראשון במסגרת בית 4 – בו היא תפגוש את נבחרות שבדיה, הונגריה ושוויץ. המשחקים ייערכו בין ה-7 ל-18 באוגוסט, במונטנגרו.

אליפות אירופה עד גיל 20 – נבחרת העתודה של ישראל הוגרלה היום, ותתמודד בשלב הראשון במסגרת בית 5 – בו היא תפגוש את נבחרות דנמרק, סלובניה ואיטליה. המשחקים ייערכו בין ה-10 ל-21 ביולי, בסלובניה.

שתי האליפויות יתקיימו בפורמט של 24 נבחרות, שחולקו בשלב הראשון ל-6 בתים בכל אליפות.

המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות והמאמן הלאומי, סער פרנקל, התייחס להגרלות: "בנוער – זו הגרלה סבירה. בהחלט אפשר להיות חוצפנים בגישה שלנו להציב מטרות, ולא להקטין את עצמנו. אנחנו בהחלט אנדרדוג, אבל יש לנו סיכוי מול כל אחת מהנבחרות. אני בטוח שבהכנה טובה – נוכל להפתיע, ולעשות אליפות טובה. תוך כדי האליפות נדייק את המטרות. מבחינתי הן תמיד יהיו גבוהות. החלום בגדול יהיה לעשות הישג משמעותי, ולעלות לאליפות עולם".

פרנקל הוסיף: "בעתודה – ההגרלה קשה, גם דנמרק שהיא מהטופ העולמי, וגם סלובניה שהיא כמובן המארחת. את איטליה נהיה חייבים לנצח, ולנסות לעשות הפתעה מול אחת מהשתיים. אנחנו נבוא צנועים, נבוא רעבים, וננסה לעשות את הכי טוב שאפשר, בהכנה טובה עם משחקים בינלאומיים – שייתנו לנו הבנה גם על היריבות שלנו וגם על עצמנו".

בשישי – הדרבי הראשוני נועל את הסיבוב הראשון בבית העליון

זה היה שבוע מרתק, שבו הפועל ראשל"צ וא.ס רמת השרון העפילו לגמר גביע המדינה (היום נקבע המועד – 29 במרץ – בהיכל שלמה בת"א, במסגרת הצגה כפולה עם גמר הנשים בין הפועל ראשל"צ לחולון). השבוע הזה ייחתם עם משחקים מסקרנים, בהם הדרבי הראשוני, במסגרת המחזור ה-5 בשלב הבתים. הפועל תארח האלופה מכבי (13:30). 3 נקודות מפרידות בין השתיים, כאשר הצהובים מדורגים במקום השני והאדומים במקום השלישי, ובסבירות גבוהה – שתי היריבות הנצחיות עשויות להיפגש בסדרת חצי גמר הפליאוף.

"זה משחק מאוד חשוב עבורנו. הוא בא ברגע הכי פחות טוב, כי כל הפוקוס שלנו התרכז במשחק חצי הגמר. היו לנו שני אימונים להתכונן לדרבי, אבל המטרה ברורה: לנצח כדי להישאר קרוב למכבי בתקווה להשיג את המקום השני ואת יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר. אלו שתי נקודות חשובות לקראת ההכרעות", אמר מאמן הפועל הרוויה פאזין. ג'ו מתתיה, מאמן האלופה: "הדרבי הזה משלים שבוע יפה עבור הכדוריד. די צבט לא להיות חלק מהמעמד של משחקי חצי הגמר, שנערכו ב'בית מכבי', אבל אנחנו מתרכזים במשימה שלנו – והיא להשתפר, לנצח ביום שישי ולהבטיח את המקום השני. כמו שזה נראה כרגע – שתי הקבוצות ייפגשו בחצי גמר הפליאוף. מקווה שנזכה בדרבי הזה לאווירה טובה ביציעים, וזו גם הזדמנות לברך את רמת השרון ואת הפועל ראשל"צ על העלייה לגמר הגביע".

חולון תפגוש פעם שנייה השבוע את המוליכה רמת השרון, אחרי המשחק ביניהן בחצי גמר הגביע (15:00). חולון נאבק על המקום הרביעי והאחרון שמוביל לחצי גמר הפליאוף מול הפועל אשדוד, שתארח את מכבי ת"א (14:30). לשתי הקבוצות 18 נק' כ"א, ויחס השערים של חולון טוב יותר. אם חולון תצליח להיכנס לפליאוף, היא צפויה לפגוש בחצי גמר את רמת השרון. בבית התחתון – המחזור הזה יכול לקרב להכרעה כמעט סופית מבחינת הפועל ר"ג, סוגרת הטבלה (2 נק'), שכבר מפגרת בשש נקודות ממקום של הישארות בליגה. ר"ג תתארח בקרית מוצקין. הפועל קרית אונו תארח את נס ציונה, ואס"א ת"א את בני הרצליה – שתיים שהבטיחו את ההישארות.

מיד לאחריו ייערך ביום שני המחזור ה-6 בבתים, שיוציא גם את הליגה לפגרת משחקי נבחרת ישראל מול סלובקיה באמצע החודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי