דן אלתרמן ואנטוניה רזניקוב זכו בתחרות צ'אלנג' ישראמן

play
| שוונג
צ'אלנג' ישראמן

התחרות נערכה ביום שישי עם כ-1,300 משתתפים. בלטו בהיעדרם: חמישה מתחרים שנפלו ב-7 באוקטובר ובמלחמה בעזה

(גודל טקסט)
צ'אלנג' ישראמן
| שוונג

כ-1,300 מתחרים לקחו חלק בתחרות צ'אלנג' ישראמן, שנפתחה בשעות המוקדמות של בוקר יום שישי בזינוק למים הנעימים של ים סוף. התחרות במרחק המלא הכוללת 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה וריצת מרתון מלא של 42.2 ק"מ מושכת אליה מדי שנה את הספורטאים המובילים בענף בארץ ובעולם.

אל המקום הראשון בקטגורית הגברים הגיע דן אלתרמן שחצה את קו הסיום עם שיא מסלול ישראלי חדש של 9:42:40 שעות. אמיל שחקלדיאן בתום קרב איתנים מסיים שני, מהר גם הוא מהשיא הישראלי הקודם ועם הזמן המהיר ביותר של ישראלי בהופעת בכורה, 9:44:03 שעות.

אנטוניה רזניקוב סיימה ראשונה בקטגורית הנשים עם שיא מסלול חדש של 10:21:54 שעות. ושוברת את השיא שהיה שייך לה מאז 2020.

צ'אלנג' ישראמן
| יח"צ – חד פעמי, שוונג

תחרות צ'אלנג' ישראמן וענף איש הטריאתלון איבדו ב-7.10 ובמהלך הלחימה בעזה חמישה ספורטאים ומתחרים יקרים; רני טחן ז"ל, רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, נדב גולדשטיין אלמוג ז"ל, ליאור וויצמן ז"ל וחן יהלום ז"ל. לאורך כל יום התחרות, שנפתח בדקה דומייה, חבריהם התחרו לזכרם עם שלל מחוות, חולצות הנצחה ושלטים בקו הסיום.

מתחרה שבלט במיוחד במקצה חצי המרחק הוא שאול לוי בן ה-79 שנכדתו נעמה לוי (טריאתלטית בעצמה) נמצאת בשבי חמאס מה7.10. שאול רץ לאורך כל מסלול הריצה עם שלט עליו תמונה של נעמה. שאול דאג לציין שהיה חשוב לו להגיע להתחרות היום, בענף שהוא ונעמה כה מחוברים אליו, והוא מחכה ליום שבו תחזור ותתחרה לצידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי