הנעל שתביא לישראל את המדליה?

play
| יח"צ - חד פעמי, יחצ
ASICS GEL-NIMBUS-26 מחיר 849 שקל

איימרו עלמיה הצטרף לגשאו איילה ומארו טפרי במרתון בפריז. האם באמצעות אסיקס, מותג הבית של הנבחרת, נחזור עם מדליה אולימפית היסטורית?

(גודל טקסט)
ASICS GEL-NIMBUS-26  מחיר 849 שקל
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

הבוקר (ראשון) נקבע הנציג השלישי של נבחרת האתלטיקה של ישראל באולימפיאדת פריז שתתקיים בקיץ הקרוב לאחר שאיימרו עלמיה סיים הלילה בזמן של 2:06:27 שעות ובמקום השביעי את מרתון טוקיו. בכך גרימה אמרה תפס את הכרטיס האחרון למשחקים האולימפיים. גרימה הצטרף לגשאו איילה ומארו טפרי במירוץ למדליה האולימפית באולימפיאדה הקרובה ויחד עם החיזוק החדש שקיבלו – הסיכויים הולכים וגדלים.

ביום שישי האחרון התקיים אירוע השקה חגיגי בחנות הדגל של המותג אסיקס בנמל תל אביב לנעלי הריצה ג'ל GEL-NIMBUS 26. אסיקס היא החברה שמלבישה את נבחרת הספורטאים המקצועית שאימץ המותג, כחלק מהחזון לספק את נעלי הריצה הטובים המתקדמים והנוחים ביותר מבחינה טכנולוגית למיקסום התוצאות. איילה, שחר שגיב, אביב לוי, נועם ממו וטדסה גטהון הגיעו להתנסות בדגם החדש של נעלי הריצה (יש להדגיש – לא אלה שישמשו אותם במשחקים האולימפיים).

ASICS GEL-NIMBUS-26  מחיר 849 שקל
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

האתלטים יצאו לריצה משותפת לבחון את הטכנולוגיות של הדגם החדש שכולל מקצה שיפורים לנוחות מקסימלית ואחיזה על הקרקע לחווית ריצה חלקה יותר. האם הם עצמם יצליחו לרחף על ענן כל הדרך לפודיום?

הרצים אמורים להרגיש בנוח בעת ריצה על משטחים רטובים וחלקלקים. כולנו מתרגשים לקראת הקיץ שיפתח בסערה עם היורו בגרמניה ומיד לאחריו – האולימפיאדה, ונראה שלנבחרת האתלטיקה של ישראל יש סיכוי גבוה מאד לחזור עם המדליה הנחשקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי