בשל חילוקי דעות מקצועיים: המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות עזב

play
| אתר רשמי, איגוד האתלטיקה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3 07:16

גזאצ'ו יוסף הודיע על החלטתו, מנכ"ל איגוד האתליקה: "הטיימינג - מספר חודשים לפני האולימפיאדה - בעייתי, בקרוב נחליט לגבי הצוות המקצועי"

(גודל טקסט)

גזצ'או יוסף, המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות, ביקש לסיים את תפקידו בעקבות חילוקי דעות מקצועיים. גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה, אמר: "איגוד האתלטיקה מכבד את החלטתו של גזאצ'ו יוסף לסיים את תפקידו. לצערנו הרב, הטיימינג של החלפת מאמן לאומי מספר חודשים לפני המשחקים האולימפיים הוא בעייתי, אבל בימים הקרובים האיגוד יחליט לגבי הצוות המקצועי של נבחרת הריצות הארוכות ויוציא הודעה מסודרת בנושא".

לפני כעשרה חודשים הוחלט באופן רשמי לעבור לשיטה של נבחרת לאומית, כשצוות האימון שקיבל את המושכות היה גזצ'או יוסף וזוהר זימרו, בעוד דן סלפטר ואיתי מגידי האחראים על הפיקוח של התוכניות המקצועיות וליווי צמוד לנבחרת.

בימים הקרובים האיגוד יחליט על איוש הצוות המקצועי. זוהר זימרו ימשיך בתפקידו וכמובן שדן סלפטר ואיתי מגידי ממשיכים כרגיל בליווי המקצועי.

גשאו איילה, גירמה אמרה, איימרו עלמיה במרתון ולנסיה
| אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

כידוע, נבחרת המרתון של ישראל נחשבת לאחת מהנבחרות החזקות באירופה ובשנתיים האחרונות זכתה להצלחות רבות כמו מדליית הזהב הקבוצתית ההיסטורית באליפות אירופה 2022, מדליית הכסף של מארו טפרי ומדליית הארד של גשאו איילה באותה תחרות, ומדליית הכסף ההיסטורית של טפרי באליפות העולם האחרונה בבודפשט. כמו כן, רק לפני כשבועיים גשאו איילה קבע שיא ישראלי חדש מדהים לריצת מרתון – 2:04:53 שעות – והיה לישראלי הראשון שיורד מתחת ל-2:05 שעות בריצה המפרכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי