גיבור: אלוף העולם לשעבר הציל את הוריו משריפה – ונמצא בסכנת חיים

play
לוחם ה-UFC מארק קולמן | GettyImages, Jon Kopaloff
"אם מכבי חיפה לא לוקחת אליפות זה כישלון מבחינתה" 47:43

אגדת ה-UFC מארק קולמן שב לביתו הבוער כדי להציל גם את כלבו - אך קרס והובהל לבית החולים. "הוא האדם החזק והאמיץ ביותר שאני מכירה", כתבה בתו

(גודל טקסט)

אלוף ה-UFC לשעבר מארק קולמן נלחם על חייו בבית החולים, לאחר שהציל את הוריו משריפה בביתם בפרמנט, אוהיו.

האמריקאי בן ה-59 התעורר בבוקר כשכלבו, האמר, החל לנבוח בזמן שהבית עלה באש. קולמן הצליח להוציא מהבית את אביו ואמו, אך כשחזר כדי לנסות ולהציל גם את כלבו האהוב, קרס ואיבד את ההכרה. לפי דיווחים הוא נמצא בתרדמת, לאחר שהובהל לבית החולים במסוק, והרופאים נלחמים על חייו.

"אבי תמיד היה גיבור", כתבה בתו מורגן קולמן, "והוא תמיד יהיה לוחם. הוא האדם החזק והאמיץ ביותר שאני מכירה. הוא הצליח להציל את אביו ואמו, אבל לא הצליח להציל את האמר. בבקשה התפללו עבורו ועבור המשפחה שלנו ברגעים הקשים הללו".

בתו הנוספת של קולמן, מקנזי, הוסיפה: "התעוררתי לחדשות הכואבות ביותר. כל מי שמכיר אותי יודע שאבי הוא כל עולמי. בבקשה התפללו בשבילו. אני אוהבת אותך, אבא. הכלב שלי כבר נלקח ממני, בבקשה אל תקחו גם את אבי". אמו של מארק, קוני, כתבה: "תודה לאל שאנחנו בחיים. אנחנו מתפללים עבור מארק".

קולמן, שהיה אלוף העולם הראשון במשקל כבד ב-UFC וזכה לכינוי "האמר", רשם קריירה מפוארת שהחלה בשנות התשעים ונמשכה עד 2013. ב-2008 נבחר להיכל התהילה של הארגון וב-2020 חטף התקף לב. שנה לאחר מכן הודה שהוא מכור לאלכוהול, ונכנס למוסד גמילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי