לראשונה בתולדות טורניר הכדורגל האזורי של חבל אילות: קבוצת כדורגל מניר יצחק שבחבל אשכול זכתה בטורניר

play
| דוברות חבל אילות
טורניר פיני 2024

קבוצת כדורגל המייצגת את הקיבוץ מהמועצה האזורית אשכול, שבמהלך מלחמת "חרבות ברזל" תושביו נקלטו בחבל אילות בכל תחומי החיים עד שיוכלו לשוב לבתיהם, ניצחה בגמר קטגוריית הבוגרים של "טורניר פיני" ה-27 שננעל בסוף השבוע בקיבוץ קטורה

(גודל טקסט)
טורניר פיני 2024
| דוברות חבל אילות

לראשונה בתולדות טורניר הכדורגל האזורי של חבל אילות: קבוצה מחוץ לחבל זכתה בטורניר. קבוצת הכדורגל של קיבוץ ניר יצחק מהמועצה האזורית אשכול, שתושביו נקלטו לפני מספר חודשים בחבל אילות בכל תחומי החיים עד שיוכלו לשוב לבתיהם, ניצחה בגמר של "טורניר פיני" ה-27 בקיבוץ קטורה. לאחר מפגש מותח בגמר קטגוריית הבוגרים נגד קיבוץ נאות סמדר שהסתיים ללא הכרעה, ניצחו שחקני ניר יצחק בבעיטות עונשין.

ביום הגמרים של "טורניר פיני", טורניר הכדורגל האזורי של חבל אילות על שם פיני לוטמן ז"ל שננעל בסוף השבוע האחרון, השתתפו 16 קבוצות ב-8 קטגוריות גיל, עם נציגות מרשימה של שמונה מיישובי החבל. בנוסף, לראשונה בתולדות הטורניר התקיימו משחקים בקטגוריית ילדות ובקטגוריית נערות, בהשתתפות 7 קבוצות מ-5 יישובים. בסך הכל השתתפו בטורניר 51 קבוצות ומעל 600 שחקניות ושחקנים שזכו לעידוד של אלפי צופות וצופים.

בנוסף לקבוצת ניר יצחק שניצחה בגמר קטגורית הבוגרים, ניצחו שלוש קבוצות מבאר אורה בקטגוריות הילדים, הילדות והנערות. קבוצת נאות סמדר ניצחה בקטגוריית הנוער, שתי קבוצות מקיבוץ קטורה בו התקיימו המשחקים ניצחו בקטגוריות הנערים והבוגרות וקבוצת יטבתה ניצחה בקטגוריית 35 ומעלה. "טורניר פיני" נערך זו הפעם ה-27 והוא קרוי על שמו של פיני לוטמן ז"ל, חבר קיבוץ קטורה. לוטמן ז"ל היה אוהד כדורגל מושבע שהלך לעולמו ב-1995 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

ראש המועצה האזורית חבל אילות, חנן גינת, אמר בטקס הסיום של הטורניר כי חבל אילות מביע ב"טורניר פיני" את עוצמתו הקהילתית הגדולה: "זה אירוע ענק וצבעוני של גאווה יישובית ואזורית", אמר גינת. הוא הזכיר בדבריו את קשת קסרוטי – כלפה ז"ל, בן קיבוץ סמר שנרצח ב-7 באוקטובר במסיבה ברעים. קשת היה מגיע באופן קבוע לטורניר פיני כדי לעודד את קיבוצו. ראש המועצה הזמין את אנשי ניר יצחק להשתתף בטורניר גם בשנה הבאה, לאחר שישובו לביתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי