דניאלה מוניץ זכתה בזהב בתרגיל הכדור, כסף לנבחרת הקבוצתית

play
דניאלה מוניץ מתעמלת אומנותית | צילום מסך, .
דניאלה מוניץ מתעמלת אומנותית 01:04

צפו: המתעמלת האומנותית בת ה-16 השמיעה את "התקווה" בתחרות מסבב גביע העולם שנערכת ביוון. נבחרת ישראל שהשיגה זהב בקרב-רב, הוסיפה מדליה על מקום שני בתרגיל החישוקים

(גודל טקסט)

המתעמלות הישראליות ממשיכות לעשות חיל בתחרות מסבב גביע העולם ביוון. אחרי מדליית הזהב בקרב-רב של הנבחרת הקבוצתית בהתעמלות אומנותית, הגיעה היום (ראשון) תורה של דניאלה מוניץ, שקטפה את הזהב בגמר תרגיל הכדור. המתעמלת בת ה-16 (מכבי מקפ"ת פתח תקוה) סיימה ראשונה עם ציון של 32.95 נקודות, בגמר היחיד אליו העפילה.

דריה אטמנוב, שהשתתפה גם היא בגמר הכדור, סיימה אותו במקום השמיני עם 28.1 נקודות. אטמנוב (הפועל רמת אליהו ראשון לציון) דורגה שמינית גם בגמר החישוק, עם ציון של 26.95.

הנבחרת הקבוצתית, שאתמול זכתה כאמור במדליית הזהב בקרב-רב, עלתה לפודיום גם בגמר החישוקים לאחר שקיבלה ציון של 35.8 נקודות על התרגיל וזכתה כאמור במקום השני, אחרי נבחרת איטליה. במקום השלישי סיימה סין. לנבחרת עוד גמר של התרגיל המשולב שיתקיים בהמשך היום.

מתעמלות הנבחרת: אופיר שחם (עירוני נתניה), דיאנה סברצוב (מכבי תל אביב), הדר פרידמן (מכבי מקפ"ת פתח תקוה), רומי פריצקי (מכבי תל אביב) ושני בקנוב (מכבי חיפה)

דניאלה מוניץ מתעמלת אומנותית
דניאלה מוניץ מתעמלת אומנותית | צילום מסך, .

את המתעמלות בתחרות מלוות צוות הנבחרת אשר כולל את המאמנת הראשית איילת זוסמן, נטשה סטיפנובה, מנהלת הקבוצה נטשה אסמולוב, עוזרת המאמנת אידה מיירין, השופטות אלה סמופלוב ורגינה דוידוב והמעסה רוני שחורי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי