מירון חרותי קבע שיא ישראלי חדש ב-50 מטר פרפר

הספרינטר שיפר ב-9 מאיות את שיאו הישראלי בתחרות Giant Tour המתקיימת בפריז: "התחלה טובה לעונת התחרויות השנה, זה מבשר טובות לקראת האולימפיאדה"

(גודל טקסט)

מירון חרותי שבר הערב (ראשון) את השיא הישראלי ב-50 מטר פרפר, בו החזיק, בתחרות Giant Tour המתקיימת בפריז. חרותי קבע תוצאה של 23.29 שניות, ושיפר ב-9 מאיות את השיא שלו, שעמד על 23.38 שניות ונקבע ביולי 2022 באליפות ישראל במכון וינגייט.

התחרות בבריכה של 50 מטר החלה במשחי מוקדמות בניס בשבוע שעבר, כאשר שמונה המהירים בכל משחה העפילו לתחרות בפריז. מדובר בסבב יוקרתי אליו מגיעים שחיינים איכותיים. חרותי ממכבי חיפה כרמל סיים שני במשחה, 11 מאיות אחרי השוויצרי נואה פונטי, ואתמול סיים במקום הרביעי במשחה ל-50 מטר חופשי עם תוצאה של 22.38 שניות.

מירון חרותי שחיין ישראלי
סיים שני במשחה. מירון חרותי | באדיבות המצולמים

חרותי, שקבע קריטריון אולימפי לפריז בקיץ ב-50 מטר חופשי, אמר לאחר קביעת השיא: "אני שמח מהשיא ששיפרתי ב-50 פרפר. בשתי התחרויות האחרונות, בניס ובפריז, שחיתי ב-14 משחים של 50 מטר – חופשי, פרפר וגב – ואני שמח שלמרות שבחופשי לא התחבר כמו שרציתי, הצלחתי לשפר את השיא בפרפר. אני ממשיך להשתפר, אני חושב שזו התחלה טובה לעונת התחרויות השנה, ומבשר טובות לקראת האולימפיאדה מבחינת הכושר בו אני נמצא בתוכנית האימונים שלי בצרפת ובישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי