נבחרת ישראל בקט-רגל חוזרת להתחרות לראשונה מתחילת המלחמה

הנבחרת שובצה לבית עם סלובקיה המארחת, צ'כיה ובולגריה בליגת האומות. המשחקים ייצאו לדרך בסלובקיה ב-7 במאי

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל בכדורגל שישיות
נבחרת ישראל בכדורגל שישיות | יח"צ – חד פעמי, מדינת הכדורגל

נבחרת ישראל בקטרגל 6*6 משתתפת באליפויות הבינלאומיות נערכת למשחקי ליגת האומות ב-7-8 במאי בסלובקיה. הנבחרת שובצה לבית עם סלובקיה המארחת, צ'כיה ובולגריה. זו תהיה ההופעה הראשונה של הנבחרת בזירה הבינלאומית מאז המלחמה. הנבחרת העפילה לאליפות העולם שנערכה באוקטובר האחרון, אך נאלצה לבטל את השתתפותה ברגע האחרון בעקבות המלחמה. הנבחרת מורכבת משחקנים חובבים המשחקים במסגרת טורנירי הקטרגל של ארגון מדינת הכדורגל. השם המוכר ביותר בנבחרת הוא יובל שבתאי, שפרש מכדורגל תחרותי לאחר קריירה עשירה בה שיחק בין היתר בהפועל ב"ש, הפועל חיפה ומכבי פ"ת. שבתאי בן ה-37 כבר מצא את מקומו כשחקן מוביל בנבחרת ישראל בקטרגל חובבים יחד עם שחקנים מהליגות הנמוכות ומשתתפי טורנירים של מדינת הכדורגל.

הישג השיא של הנבחרת היה לפני שנתיים כאשר העפילה לשמינית גמר אליפות אירופה מה שהקנה להם את הכרטיס לאליפות העולם. עתה הנבחרת תנסה להעפיל שוב לאליפות העולם שתיערך בשנת 2025. הנבחרת מקווה לעשות זאת בעזרת ההתאחדות לכדורגל בישראל ומגדל ביטוח ופיננסים. ההתאחדות תומכת בנבחרת כחלק מהתמיכה בכדורגל העממי, ומגדל ביטוח ופיננסים הינה נותנת החסות הראשית של הנבחרת.

גרא, קורן זוארץ ובן ברוך
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

מנכ"ל מגדל אחזקות, יוסי בן ברוך, נפגש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ ושניהם סיכמו להמשיך לתמוך בנבחרת כחלק מהמתמיכה בספורט החובבני. יו"ר ההתחדות זוארץ בירך על התמיכה בכדורגל החובבני והעניק לבן ברוך יחד עם נציגי מדינת הכדורגל את חולצת המשחק החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי