מכבי ראשון לציון גברה על הפועל, רמת השרון הביסה את חולון

האלופה שרדה מותחן וניצחה 25:28 את היריבה העירונית בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף בכדוריד. שחקניו של עידן מימון בדרך לגמר עם 30:42 גדול

(גודל טקסט)

שלב חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד התחיל הערב (שני) עם ניצחונות של האלופה מכבי ראשון לציון על יריבתה העירונית הפועל, כשבחצי הגמר השני א.ס. רמת השרון הביסה את מ.כ. חולון והשתיים יקוו לסגור סיפור בשישי ולהבטיח את העלייה לסדרת הגמר.

מכבי ראשון לציון – הפועל ראשון לציון 25:28

להפועל ראשון לציון הייתה לגמרי תקווה לאורך מרבית שלבי הערב, שהפעם זה ייגמר אחרת – אחרי שלושה ניצחונות של מכבי, כולם כאמור בהפרשים של 3 שערים, אבל מה שהיה – קרה גם הערב. האדומים כבר הובילו 11:15, אבל בדקות האחרונות האלופה השוותה ל-25:25 והמהפך הגיע שתי דקות לסיום. בשישי, מכבי תוכל להשלים את המשימה ולהגיע לסדרת הגמר על מנת לשמור על התואר.

ריסטו וויאצ'יץ' א.ס. רמת השרון כדוריד
בדרך לגמר? וויאצ'יץ' | אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

א.ס. רמת השרון – מ.כ. חולון 30:42

המארחת מריחה כבר גמר ונראית כמו שהיא נראית בכל העונה. אם למישהו היו ספקות, אחרי ההפסד לחולון ביום חמישי האחרון, שהיווה רצף של 3 משחקים ללא ניצחון מאז אותו ניצחון היסטורי בגמר הגביע – אז החניכים של עידן מימון סיפקו אמירה ברורה הערב. כעת, נותר לתהות האם חולון, שהייתה הקבוצה היחידה העונה שהכניעה את רמת השרון, ואפילו עשתה זאת פעמיים, תצליח להתרומם ולהשוות את הסדרה ביום שישי – ולגרור אותה למשחק שלישי ומכריע בשישי לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי