אכזבה בנבחרת ישראל: "היה לי מצב כמעט מושלם להבקיע את השער החמישי"

יובל בלי נכנע 5:4 ליריבו הספרדי בסיומו של משחק אדיר ברבע גמר אליפות אירופה ב-EAFC. בסיום הוא סיפר לשליחנו לגרמניה: "כבוד וכיף לייצג את המדינה בתקופה כזו. מבאס להפסיד, אבל אני מקווה להיות פה גם בשנה הבאה"

(גודל טקסט)

אכזבה בנבחרת ה-eFootball של ישראל אחרי ההפסד היום (ראשון) שהוביל להדחה בסיומו של המשחק הראשון בטורניר גמר אליפות ב-EAFC שנערך בברלין. יובל בלי, שהיה מדורג ראשון בעולם בשנה שעברה וזכה באליפות בפורטוגל, פתח את ההתמודדות בצורה נהדרת ועלה ליתרון 1:3, כאשר את השער השני הוא כבש במבצע אישי מרהיב של מנור סולומון, אך היריב הספרדי צבר ביטחון ככל שחלפו הדקות ובבליץ מרשים הצליח להפוך את התוצאה ל-3:4. בלי לא הרים ידיים, התעלה מנטלית והצליח לאזן את התוצאה בדקה ה-90, אבל בהארכה הוא ספג שער דרמטי ונכנע 5:4 ברבע הגמר.

בלי המאוכזב שוחח עם שליחינו לגרמניה בסיום המשחק, ואמר: "כבוד וכיף לייצג את המדינה, במיוחד בתקופה כזו. ברור שאני מבואס, למרות ששיחקתי מצוין, אבל עשיתי טעויות בסוף שאני לא יודע איך הן קורות לי כל פעם מחדש. תמיד אני משחק טוב, וגם בשנים קודמות עפנו בגלל זה. אין מה לעשות, זה מבאס, אבל לפחות שיחקתי טוב".

על ההתעלות המנטלית אחרי המהפך והשער שקבע 4:4 בדקה ה-90: "ישר לחצתי, לא היה לי מה להפסיד ואני מתקיף טוב אז הצלחתי לחזור. היה לי מצב כמעט מושלם להבקיע את החמישי אחרי הגול, אבל הבלם שלו חסם".

על האפשרות שהוא ישתתף בגמר אליפות אירופה גם בשנה הבאה: "אני מקווה שכן, יש כל שנה את הטורניר הזה ואני מקווה שאוכל לייצג את ישראל שוב".

על המפגש המסקרן שנמנע בחצי הגמר מול היריב הדני המצוין: "ממש רציתי לשחק מולו, אני מכיר אותו וכולם מכירים אותו, הוא אולי השחקן הכי טוב בעולם ואני מקווה שזה יקרה בשנה הבאה".

הכיסא של נבחרת ה-eFootball של ישראל עם לוגו אופ"א
| מערכת וואלה, נתנאל ציגלר

והייתה גם תקרית קצת פחות נעימה בברלין. במהלך המשחק על כיסאו של בלי לא הופיע הכיתוב של הספונסרית הראשית של האליפות, חברת התעופה קטאר איירווייז, שסירבה כי שמה יופיע בזמן ששחקן ישראלי משתתף, וקיבלה מאופ"א אישור להסיר את הכיתוב בזמן משחקי הנבחרת הישראלית. במקום הכיתוב שליווה את משחקיהן של שבע המדינות הנוספות שמשתתפות בטורניר, על הכיסא שבו שיחקה הנבחרת הישראלית שאותה מדריך המאמן ארז גבאי, הופיע לוגו טורניר היורו של אופ"א.

למעמד היוקרתי בגרמניה העפילו שמונה נבחרות מתוך 56 ששיחקו במוקדמות, כשישראל סיימה כראש בית והדיחה את אנגליה, בה משחק תגס, שנחשב לאחד השחקנים הטובים והמוכרים בעולם. בזכות ההישג המרשים, נבחרת ישראל הצטרפה בשבוע שעבר למשחק EAFC 24.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי