ברוסיה מתפעלים: "אחרי שהדהימה בטוקיו, לינוי אשרם שוב לוהטת"

התקשורת הרוסית משנה את המנגינה כלפי מדליסטית הזהב הישראלית: "כמה שנים אחרי שניצחה את האחיות אברינה, לינוי רותחת ב'רוקדים עם כוכבים' ואפילו מתקשרת עם הפרטנר שלה ברוסית"

(גודל טקסט)

ההצלחה המסחררת של לינוי אשרם בתכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", לא פסחה על תקשורת הספורט הרוסית. אשרם שזכתה במדליית זהב סנסציונית באולימפיאדת 2020, עדיין מסוקרת ברוסיה מפעם לפעם – זכר לניצחון המזהיר שלה בקרב רב בהתעמלות אמנותית – על חשבון דינה אברינה המעוטרת ואחותה התאומה ארינה.

התעמלות אמנותית הוא ענף שהיה תחת שליטה כמעט מוחלטת של מדינות ברית המועצות לשעבר לאורך שנים. מאז אולימפיאדת 1988, כל המדליסטיות בקרב רב היו משלוש מדינות: רוסיה, אוקראינה ומבלארוס. חמש האלופות שקדמו לאשרם, היו מרוסיה והישראלית שברה את ההגמוניה.

באולימפיאדת 2020 ספורטאים, מאמנים ופרשנים רוסיים העלו טענות קשות נגד השופטים והשמיצו את אשרם. אבל הישראלית פרשה, הזמן עבר ונדמה שהווליום השתנה. ב-"Sport24" הרוסי כתבו השבוע: "המתעמלת שניצחה את האחיות אברינה, לוהטת ב'רוקדים עם כוכבים' ואפילו מתקשרת עם הפרטנר שלה ברוסית. היא לומדת אלמנטים חדשים על נעלי עקב".

לינוי אשרם
פורשת בשיא. לינוי אשרם | ניב אהרונסון

הכתבת אלינה וולקובה פירטה: "באולימפיאדת 2020 לינוי אשרם הדהימה כשהפכה לראשונה אחרי 20 שנה שמנצחת את המתעמלות הרוסיות בתחרות גדולה. מאז היא פרשה והפכה למאמנת בנבחרת ישראל. עכשיו היא ממשיכה ללמוד ולהתאמן בתחום חדש. למוזיקה וכוריאוגרפיה יש חשיבות אדירה בהתעמלות אמנותית, כך שלא קשה לאשרם להיכנס לעניינים".

בכתבה על אשרם בתקשורת הרוסית נטען גם: "ישראל נמצאת במלחמה והרבה צופים לא מעוניינים לצפות בתכניות בידור בזמן שיש שבויים בעזה. מהסיבה הזו, לינוי, כמו שאר המשתתפים, הפכה קורבן לביקורת ואף גילויי שנאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי