מחסור בספורטאיות? קודם כל שיהיה מי שיאמן אותן

play
| יחצ
פורום מאמנות

רק רבע מהספורטאיות ההישגיות בישראל ובעולם הן נשים. סביבה גברית, יותר מאמנים ממאמנות, ושילוב קריירת ספורט עם אימהות - הם רק חלק מהסיבות למספרים הנמוכים. כדי להגביר את ההישגים בקרב ספורטאיות ישראליות - בהתאחדות אילת חנכו השבוע פורום מאמנות הישג

(גודל טקסט)
פורום מאמנות
| יחצ

ככל שכמות המאמנות תגדל כך תהא צמיחה של ספורטאיות הישג. התאחדות "אילת" השיקה היום פורום חדש של מאמנות הישג מתוך מטרה לשבור את "תקרת הזכוכית" ולייצר מאמנות הישג נוספות . יוזמה מקצועית זו מכנסת יחד מאמנות של ספורטאיות הישג וכן מאמנות בעלות אופק ופוטנציאל לקריירה בתחום האימון ההישגי.

הרציונל בהקמת הפורום לסייע, לייעץ ולאפשר למאמנות מובילות בהתאחדות 'אילת' לממש את יכולותיהן המקצועיות והמנהיגותיות. כל זאת בעזרת הקניית כלים ומיומנויות הרלוונטיות לתפקידן ובעזרת יצירת קהילה מובילה ולומדת.

במסגרת פורום המאמנות ידונו בסוגיות רבות ובדילמות הנוגעות בזירת הספורט התחרותי – הישגי והן לנושאים אישיים ובירוקרטיים. כמו גם יקודמו פרקטיקות רלוונטיות ויוצעו פתרונות יצירתיים לבעיות ולחסמים שיעלו במהלך המפגשים. בנוסף, פורום זה יהווה מודל השפעה על מדריכות ומאמנות בתחילת דרכן, דבר שיעזור לשינוי התפיסה בקרב מקבלי ההחלטות ויסייע בבניית תוכניות התערבות לקידום ופיתוח מאמנות הישג בדגש על הנושא המגדרי. הפורום יכלל מפגשים פרונטליים במהלך השנה, מפגשי יעוץ אישי עם מנחה וינתנו מטלות תרגול שונות לביצוע.

אריק קפלן, נשיא ומנכ"ל התאחדות 'אילת': התאחדות "אילת" רואה בנושא האימון כדבר משמעותי ביותר וכצעד קריטי לפיתוח הספורט. עם זאת, יש חוסר גדול במאמנות בישראל, כמו גם בעולם. יש לנו ב"אילת" מאמנות ברמות הגבוהות ביותר, אולם אנו חייבים להמשיך ולפתח נושא חשוב זה מתוך שאיפה ורצון לראות יותר מאמנות הישג בענפים שלנו. אנו מאמינים שהפורום הייחודי הזה יסייע להבין את החסמים ויסייע לכולנו לשבור תקרות זכוכית במטרה לראות יותר ויותר מאמנות בישראל".

רותם אגמי, ראש תחום ביחידה לספורט תחרותי ומתאמת "אתנה": אני גאה להשיק פרוייקט חדש של פורום מאמנות הישג בהתאחדות "אילת". הפורום יקנה , בין היתר , כלים ומיומנויות רלוונטיות כמו גם יסיר חסמים לנשים כמאמנות בספורט ההישגי. הפורום הינו ייחודי בתחום ונוצר מתוך ההבנה שיש לייצר סביבה תומכת כמאמנות הישג, להשקיע בהכשרה מקצועית עמוקה ורחבה בפן המנטלי והאישי, במטרה לאפשר את התפתחותן והתקדמותן של נשים בתחום האימון ההישגי. אני מאמינה שבעתיד נזכה לראות יותר מאמנות על הקווים."

עוד באותו נושא: אימונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי