ניקיטה מירקין סגן אלוף אירופה עד גיל 18 בקפיצה במוט

play
| אתר רשמי, איגוד האתלטיקה
תקציר דיימונד ליג לונדון 03:17

הקופץ של מכבי ראשון לציון עבר גובה של 5 מטרים באליפות בסלובקיה: "מאוד גאה ושמח. מקדיש את המדליה הזאת לכל החטופים"

(גודל טקסט)

ניקיטה מירקין, הקופץ במוט של מכבי ראשון לציון, הוכתר הערב (שבת) לסגן אלוף אירופה עד גיל 18, בתחרות הנערכת בבאנסקה ביסטריצה, סלובקיה. מירקין, חניכו של קונסטנטין סמיונוב, עבר גובה של 5 מטרים, שזיכה אותו כאמור במדליית הכסף היוקרתית, כשהוא חולק את המקום השני עם הנרי אפרי מאסטוניה.

"אני מאוד גאה ושמח. עבדתי מאוד קשה כדי להגיע למעמד הזה", אמר מירקין בסיום התחרות. "הגעתי ב'מיינד סט' של לנצח בתחרות. אז אמנם לא השגתי את המקום הראשון, אבל אני מאוד שמח גם מהמקום השני. מבחינתי זו רק ההתחלה, אני שואף להרבה יותר ואעבוד הרבה יותר קשה בשביל להשיג את כל המטרות שלי. אני מקדיש את המדליה הזאת לכל החטופים, מקווה שכולם יחזרו הביתה במהרה, ולכל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ששומרים על כולנו".

מאמנו של מירקין, קונסטנטין סמיונוב: "היה קשה לחשוב על מדליה כי היו די הרבה מתחרים עם תוצאות דומות. התחרות הייתה מאוד קשוחה, השתדלנו לעבור גבהים בניסיון ראשון, וזה עבד מצוין כדי להגיע למקום השני. המטרה הייתה גם לקבוע קריטריון לאליפות העולם לנוער בלימה בחודש הבא, לא הצלחנו לצערי, אבל יש עוד הזדמנות אחת לעשות זאת. אני גאה בניקיטה ובכל הספורטאים שלנו כאן".

הקופץ במוט ניקיטה מירקין עם מאמנו קונסטנטין סמיונוב
| אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

זו המדליה השנייה של ישראל במפעל. הראשונה הייתה מדליית הכסף של נועם ממו (הפועל עמק חפר) בריצת 800 מטר במהדורה הקודמת של האליפות, ירושלים 2022.

עוד באותו נושא: אתלטיקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי