בפעם השלישית: טאדיי פוגצ'אר שוב זכה בטור דה פראנס

הסלובני השלים דאבל אחרי הזכייה בג'ירו, הישג שלא נרשם מאז 1998. הוא ניצח גם בקטע ה-21 נגד השעון שנערך בניס ולא בשאנז אליזה בפריז בעקבות ההכנות למשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

טאדיי פוגצ'אר, שכבר אתמול (שבת) ניצח מעשית בפעם השלישית בקריירה בטור דה פראנס, הוכתר רשמית לאלוף כאשר סיים את הקטע ה-21 והאחרון – קטע נגד השעון שהחל במונאקו, נמשך 33.7 קילומטר והסתיים בניס ולא בשאנז אליזה בפריז בעקבות ההכנות למשחקים האולימפיים שייפתחו השבוע בבירת צרפת.

הסלובני בן ה-24 סיים ראשון גם את הקטע ה-21 בזמן של 45 דקות ו-24 שניות והפך לראשון שמשלים דאבל של טור וג'ירו מאז מרקו פנטאני האיטלקי ב-1998. כולל היום בקטע שמאוד מתאים למטפסים, הוא ניצח בשישה קטעים. בטור הנוכחי הדומיננטיות שלו הורגשה לאורך כל התחרות, כשהחולצה הצהובה לא הייתה אצלו רק אחרי הקטעים הראשון והשלישי. מדובר בהמשך ישיר ליכולת בג'ירו, שם ניצח בשישה קטעים והוכתר בפער הכי גדול מאז 1965 (9:56 דקות מהמקום השני).

טאדיי פוגצ'אר רוכב אופניים סלובני, זוכה טור דה פראנס 2024
חגג בניס, ולא בשאנז אליזה. פוג'צאר | אימג'בנק GettyImages

פוג'צאר הקדים בשש דקות ו-17 שניות את יונאס וינגגור הדני שסיים שני, למקום השלישי הגיע הבלגי רמקו אבנפול (+9.18). דרק ג'י הקנדי, הנציג הבכיר של ישראל פרמייר טק, סיים במקום התשיעי בדירוג הכללי.

עוד באותו נושא: טאדיי פוגצ'אר, טור דה פראנס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי