מרכז הפועל מקדם את כדורגל הנשים בישראל עם תקציב של חצי מיליון ש"ח

play
| יח"צ - חד פעמי, אבי עשור
כנרת צדק, מרכז הפועל

במרכז הפועל הסבירו: "השקעה זו מדגישה את החשיבות הרבה שמרכז הפועל מייחס לקידום ספורט נשים בכלל וכדורגל נשים בפרט"

(גודל טקסט)

היום (ב') התקיים כנס ענף הכדורגל לאגודות הפועל באצטדיון נתניה במהלכו קיבלו נציגי האגודות הסבר על מבחני אגודות ודו"חות ביצוע, נוהל שר אוצר ומבחני תמיכה, סיוע לאגודות וביטוחים. בנוסף, התקיימה הרצאה מעוררת השראה של מאמן נבחרת הנוער בכדורגל, אופיר חיים.

במהלך הכנס, מרכז הפועל הכריז על השקעה משמעותית בכדורגל נשים בישראל, עם תקצוב של חצי מיליון ש"ח.

השקעה זו מדגישה את החשיבות הרבה שמרכז הפועל מייחס לקידום ספורט נשים בכלל וכדורגל נשים בפרט. באמצעות תקציב זה, מרכז הפועל יתמוך בהקמת קבוצות חדשות של נשים, נערות וילדות וידאג לגידול ופיתוח של הקבוצות הקיימות.

תקצוב זה צפוי לתרום משמעותית להגדלת מספר השחקניות, שיפור התשתיות, והעלאת רמת המשחק בליגות הנשים. קידום כדורגל נשים הוא צעד חיוני לשוויון מגדרי בספורט ולהרחבת אפשרויות הספורט עבור נשים וילדות בישראל. השקעה זו תאפשר לטפח דור חדש של ספורטאיות, להגביר את החשיפה לכדורגל נשים, ולעודד יותר נשים וילדות להשתתף בספורט זה.

כנרת צדף, מרכז הפועל
| יח"צ – חד פעמי, אבי עשור

כנרת צדף, מנכ"לית מרכז הפועל ושחקנית כדורגל לשעבר: "כשחקנית כדורגל לשעבר, אני יודעת עד כמה חשובה השקעה בכדורגל נשים. תקציב זה הוא צעד משמעותי קדימה עבור ספורט הנשים בישראל. אנו מאמינים שההשקעה הזו תניב פירות רבים בעתיד, ותעזור לנו לטפח את הכישרונות הרבים הקיימים בקרב נשים וילדות בישראל. זוהי הזדמנות נהדרת להראות את המחויבות שלנו לשוויון ולמצוינות בספורט"

עוד באותו נושא: מרכז הפועל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי