חודש לאחר הזכייה בדאבל: מנהל מועדון הטניס שולחן של נוף הגליל הלך לעולמו

play
| יחצ
יוסי דרוסקין

יוסי דרוסקין, מנהל מועדון הטניס שולחן בנוף הגליל, נפטר חודש לאחר זכייתו באליפות וגביע המדינה. למרות המאבק במחלת הסרטן, דרוסקין הגיע עם הגביע ללשכתו של ראש העיר, רונן פלוט: "הוא כל כך היה מאושר לראות את הקבוצה זוכה"

(גודל טקסט)
יוסי דרוסקין
| יחצ

החלום של יוסי דרוסקין ז"ל מנוף הגליל, לזכות שוב, אחרי 12 שנים, באליפות ובגביע המדינה בטניס שולחן – התגשם במלואו לפני פחות מחודש. קבוצת הטניס שולחן הפועל נוף הגליל, אותה ליווה בהתנדבות מלאה במשך שנים רבות יחד עם חברו שמעון בוזגן, הובילה ברוב שלבי העונה במקום הראשון והעפילה לגמר הפלייאוף, שם פגשה את מכבי דימונה, גברה עליה פעמיים וזכתה בתואר האליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון, בדיוק כמו בחלום.

אלא שלמרבה הצער, יוסי דרוסקין (69) נשוי ללידיה ואב לשלושה בנים, שניים מהם מתגוררים בארצות הברית, הפסיד בקרב אחר שניהל במקביל, קרב על חייו בהתמודדות עם מחלת הסרטן. "זאת הייתה העונה הכי טובה שהייתה לנו ויוסי היה כל כך מאושר לראות את הקבוצה זוכה באליפות ובגביע המדינה. הוא היה מאושר", סיפר יו"ר הקבוצה שמעון בוזגן וציין כי משחק האליפות עצמו והגביע הוקדשו לזכרו של הלוחם רועי מלדסי ז"ל, שהיה שחקן בקבוצת הנוער של נוף הגליל.

רגע מרגש היה בפתיחת הפלייאוף כשהנהלת הקבוצה העניקה לאב השכול, יגאל מלדסי חולצה עם תמונתו של בנו רועי בצירוף הקדשה "אנחנו לא שוכחים את רועי ולא נשכח אותו לעולם".

לאחר הניצחון המדהים יוסי יחד עם חברי הנהלת הקבוצה הגיע ללשכתו של ראש העיר, רונן פלוט והגיש לו את הגביע. "יוסי ביקש שאטפח את הדור הצעיר בענף הטניס שולחן באמצעות פעילויות יזומות בתוך בתי הספר היסודיים וכך יהיה כבר בשנה"ל הקרובה", סיפר ראש העיר, רונן פלוט והוסיף כי למרות המחלה הקשה יוסי נראה קורן מאושר כשאחז בגביע "קיוויתי, התפללתי שינצח גם במגרש הבריאותי אבל הגורל רצה אחרת", אמר ראש העיר פלוט וציין כי דרוסקין היה פעיל חברתי ותרם רבות למען אנשים גם בהיותו חבר ועד עובדים בתע"ש בתקופת עבודתו במפעל.

"הלך מאתינו איש טוב לב, צנוע, ישר דרך, אוהב ואהוב על כולם", ספד לו ראש העיר פלוט ואמר כי יחד עם המועדון ימצא את הדרך הראויה להנציח את פועלו של דרוסקין.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי