כבר ממש לא אנונימי: הרווח הכפול של תום ראובני אחרי מדליית הזהב

האלוף האולימפי הטרי הפתיע את כולם בדרך לזכייה סנסציונית. כמה עוקבים היו לו באינסטגרם לפני ההישג, איזה שיא אישי הוא שבר ברשת החברתית ומה גובה המענק הכספי שהבטיח לעצמו?

(גודל טקסט)

תום ראובני הדהים אתמול (שבת), כשסיים ראשון בשיוט המדליות וזכה במדליית הזהב הרביעית בתולדות ישראל והשנייה אי פעם בענף השייט, אחרי המאמן שלו גל פרידמן שפרץ את הסכר באתונה 2004. בעקבות ההישג המפתיע ראובני זכה למענק של מיליון ש"ח נטו ובאופן מתבקש גם עמוד האינסטגרם שלו תפס תאוצה. לפני מדליית הזהב 5,000 אנשים בלבד עקבו אחרי בן ה-24, שהכפיל את הכמות וכעת עומד על כ-10,000.

ראובני מיהר להעלות פוסט לאחר הההישג המדהים וכמובן שבר את שיאי הלייקים והתגובות שלו ובפער ענק, כשנכון לכתיבת שורות אלה הוא קיבל כ-9,000 לייקים וקרוב ל-1,000 תגובות. גם הפוסט שהעלה מאוחר יותר, עם מדליית הזהב על הצוואר בראש הפודיום, זכה ליותר מ-7,000 לייקים.

ראובני ההרגש אמר לאחר הזכייה: "אני רוצה להגיד לילדים הקטנים – תחלמו בגדול, הכל אפשרי", הוסיף האלוף. "אני הגעתי מראש העין, בכלל לא קרוב לים, ממועדון קטן. נלחמתי, התאמנתי, האמנתי – אפשר להגיע מכל מקום לזהב אולימפי. עם ישראל חי!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי