בטופ העולמי בתחום שלה: הכירו את בת הזוג של האלוף האולימפי תום ראובני

אחרי שהפך לישראלי הרביעי בהיסטוריה שזוכה במדליית הזהב במשחקים האולימפיים, יצאנו לבדוק מי היא האישה שאיתו כבר שנתיים

(גודל טקסט)

עד אתמול, תום ראובני היה אחד הספורטאים הפחות מוכרים במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפריז 2024, אבל לאחר שהבטיח מדליה נוספת לישראל ועוד מוזהבת – הוא הפך לשם מוכר בכל בית. בן ה-24, שב-2017 היה אלוף העולם לנוער, הגשים את החלום הגדול שהיה לו מגיל שש, ואת המוטו שלו כפי שסיפר בעבר: "תחלום בגדול ותעבוד קשה כדי להגשים".

ססקיה סילס | מסך אינסטגרם

המשפחה של ראובני חיכתה לו במארסי אחרי שהביא גאווה למדינה שלמה וגם בת הזוג שלו, ססקיה סילס. גולשת הרוח מאנגליה מבוגרת מבן הזוג שלה בארבע שנים והייתה בעצמה אלופת העולם בגלישת רוח, אך לא השתתפה השנה במשחקים האולימפיים. במקום, היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שעודדה מקרוב את בן זוגה וגם את אחיה סאם סילס – שהתחרה בחצי הגמר מול ראובני וסיים במקום החמישי והמכובד. 

הסטורי שהעלתה ססקיה סילס לאחר שבן הזוג תום ראובני זכה במדיילת הזהב | מסך אינסטגרם
תום ראובני עם מדליית הזהב באולימפיאדת פריז 2024 | TPS, Clive Mason

חוץ מאחיה הגדול, הגולשת הבלונדינית של ראובני היא תאומה זהה לאימי, גם היא, גולשת רוח – ככה שכפי שהבנתם, זו לגמרי משפחה של גולשים, לא פלא שהאהוב שלה מגיע גם הוא מהתחום.

סילס שיתפה תמונה של הרגע המרגש עם ראובני וכתבה: "פשוט אין מילים, מדליית זהב". לאכזבת בנות ישראל, השניים כבר למעלה משנתיים צמודים חזק מאוד ואנחנו במדור מחכים לראות אותם כאן בארץ הקודש. כנראה שחתונה בעתיד אם וכאשר, תהיה על רקע הים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי