"לא נורא בעלולי": הישראלית ששלחה לקרלוס אלקראס "הודעת ניחומים"

play
נועה פרץ | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 4.8 18:28

נועה פרץ כתבה לספרדי לאחר ההפסד לג'וקוביץ' בפריז: "תנסה שוב עוד ארבע שנים". ומה דעתה על הסרבי שלא מפסיק לשבור שיאים?

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבתו של אבי פרץ, שוער העבר אבי פרץ כיכבה אצלנו במדור הייתה בתחילת הקיץ שעבר. נועה פרץ הפכה לסנסציה ברשת החברתית, כשהיא מתקרבת בצעדי ענק ל-52 אלף עוקבים שרק מחכים לשמוע את הפרשנות שלה על הכוכבים הגדולים בענף הטניס. להזכירכם, נועה שיחקה טניס כל חיה, וכיום אביה משמש כיו"ר איגוד הטניס ואתמול היה לה הרבה מה לומר על ההיסטוריה שעשה נובאק ג'וקוביץ' באולימפיאדת פריז.

"לא נורא בעלולי". הסטורי של נועה פרץ | מסך אינסטגרם

הסרבי זכה בתואר האחרון שהיה לו חסר, מדליית זהב אולימפית, וכוכבת הרשת הישראלית שיתפה תמונה שלו שוכב על מגרש החימר ומשלים את המילה "GOAT" – הגדול בכל הזמנים וכתבה: "מי שראה את המשחק, מיד שמבין בטניס מבין את המשמעות של התמונה. נובאק ג'וקוביץ אתה תופעה. ככה מנצחים בדיוק ככה". נועה שיתפה את החבטה האחרונה של האלוף וציינה שמדובר ברגע "פסיכי" מאחר והוא בצד שמגן ולא בצד שתוקף.

נועה פרץ, רוג'ר פדרר | מסך אינסטגרם

המפסיד, קרלוס אלקרס הספרדי, זכה לקבל הודעת ניחומים בפרטי מהישראלית הפצצה שכתבה לו: "לא נורא בעלולי, תנסה שוב עוד 4 שנים". נועה אמנם הייתה בצד של הסרבי אבל כמו נשים רבות סביב העולם חושבת שמחזיק מדליית הכסף- חתיך הורס. בתחילת חודש יולי זכתה לראות את השניים האלו מקרוב כשהגיעה לצפות בווימבלדון, אז הספרדי חזר הביתה עם התואר.

גם את רוג'ר פדרר היא תפסה והצליחה להשיג אפילו תמונה משותפת. אז אם אתם חובבי טניס ובמקרה פיספסתם- זה הזמן לעקוב אחרי גברת פרץ שחוץ מלפרשן בטניס, בקרוב גם תתחיל לימודי משחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי