אימן חליף יוצאת לקרב על התדמית. אילון מאסק וג'יי קיי רולינג על הכוונת

מדליסטית הזהב שחוללה סערה סביב מגדריותה באולימפיאדה יצאה למלחמה על שמה הטוב, ותובעת בין היתר את בעלי "X" ששיתף ציוץ פוגעני נגדה. גם פוסט של דונלד טראמפ ייבדק

(גודל טקסט)

אימן חליף תיזכר כנראה כאחת הדמויות המזוהות ביותר עם אולימפיאדת פריז 2024. המתאגרפת האלג'יראית שחוללה סערה והפכה קורבן להשמצות וביקורות לאור סימני השאלה המגדריים סביבה, זכתה כצפוי במדליית הזהב – אבל הבאזז (השלילי בעיקר) נמשך.

אתמול התברר כי בתביעת הענק שמכינה חליף, במטרה להגן על שמה הטוב, נכללים גם אילון מאסק וג'יי קיי רולינג.

מאסק, בעלי הרשת החברתית "X" (טוויטר לשעבר), שיתף ציוץ פוגעני נגד חליף, בו נכתב: "גברים לא שייכים לספורט הנשים". רולינג כתבה שחליף היא "גבר שנהנה ממצוקתה של אישה לאחר ששלח אגרוף לפניה", כשהיא מתייחסת לקרב מול יריבה איטלקייה שפרשה במהלכו.

עורך הדין שמייצג את חליף, נאביל בודי האלג'יראי-צרפתי, הגיש את התביעה בצרפת נגד הרשת החברתית "X" כמכלול, כך שעל פי חוק ניתן לחקור במסגרת הפרשה גולשים שצייצו נגד חליף גם ממדינות מחוץ לצרפת.

אימן חליף, מתאגרפת אלג'יראית
יורה לכל הכיוונים. אימן חליף | אימג'בנק GettyImages

גם דונלד טראמפ עשוי להיות חלק מהתביעה, על אף ששמו המפורש אינו מוזכר בה. טראמפ שיתף במהלך המשחקים פוסט מרומז נגד חליף בו נכתב, כחלק מקמפיין הבחירות שלו ככל הנראה: "אני מתכוון להשאיר את הגברים מחוץ לספורט הנשים".

עוד באותו נושא: אימן חליף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי