הרגע המביך של פריז 2024 "נמחק מהאינטרנט בגלל הוועד האולימפי"

play
רקדנית הברייקינג האוסטרלית רייגאן לאחר המבוכה בפריז 2024 | GettyImages, Elsa
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נבחרת הג'ודו בטקס לכבוד יציאת המשלחת האולימפית לפריז 07:24

כולכם בוודאי זוכרים את רייגאן, רקדנית הברייקינג האוסטרלית שזכתה לציון 0 בגלל ביצוע מביך במיוחד. רוצים למצוא את הקטע בשלמותו? בהצלחה עם זה, ואם כבר מצאתם, "לא כדאי לכם להעלות אותו לרשת"

(גודל טקסט)

אחד מרגעי השפל, אם לא הגדול שבהם, של המשחקים האולימפיים בפריז היה ביצוע הברייקינג הנורא של הרקדנית האוסטרלית רייצ'ל גאן – רייגאן. הרשת לעגה, היא קיבלה את הציון 0 בעקבות "ריקוד הקנגורו" והלגלוגים הפכו חורכים יותר ויותר, עד שרייגאן עצמה ביקשה בימים האחרונים להניח לה.

אמנם עוד לפני המשחקים הוכרז שהתחרות לא תחזור בלוס אנג'לס 2028, אבל הביצוע של רייגאן היה כל כך מזוויע, עד שהוא הפך לאות קלון עבור הוועד האולימפי – וכעת, לטענת יוטיוברים מובילים ברשת, קשה מאוד למצוא אותו משום שהוא מוסר כהרף עין ואף עלול להוביל להשעיית החשבונות.

היוטיובר האוסטרלי ג'וינן, עם למעלה מ-360 אלף עוקבים, הסביר: "הקטע הזה קשה לצפייה, ואני לא מתכוון לכך בגלל הביצוע – הוא באופן הכי מילולי שיש קשה לצפייה. הוועד האולימפי הבינלאומי מסיר אותו מיד. ומה אם אני כאוסטרלי רוצה ללמוד את ריקוד הקנגורו?". גם אושיות רשת אחרות מעלות את הטענה הזאת.

ובינתיים, רייגאן עצמה הגיבה לשמועות ולדיווחים הקונספירטיביים. על פי אחד מהם, בן הזוג שלה הוא שדאג שתיכנס למשחקים. "יש שנאה עצומה כלפיי. עבדתי קשה ועשיתי הכול כדי להגיע לתחרויות. לא ידעתי שאפתח את הדלת לכאלה עוצמות של שנאה. למען האמת, זה הרסני".

עוד באותו נושא: פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי