"אתה אכזרי": אימן חליף תקפה את אילון מאסק – ופרצה בבכי

המתאגרפת האלג'יראית טוענת כי "מסע ההשמצות" החל עם מנכ"ל X: "אמא שלי הלכה לבית החולים מדי יום. לא יכולה לתאר את מידת הפחד"

(גודל טקסט)

אימן חליף עדיין מתקשה להתגבר על סערת הרגשות שחוותה באולימפיאדת פריז 2024. המתאגרפת האלג'יראית שחוללה סערה והפכה קורבן להשמצות וביקורות לאור סימני השאלה המגדריים סביבה, זכתה כצפוי במדליית הזהב – אבל הזכייה הזו הגיעה עם הערות קשות שפגעו בבריאות הנפשית שלה.

עם תום האולימפיאדה, הודיעה המתאגרפת כי בכוונתה להגיש תביעת ענק על מנת להגן על שמה הטוב – על רקע ציוציים פוגעניים בין היתר של אילון מאסק, ג'יי קיי רולינג ודונלד טראמפ.

"מאסק היה הראשון שתקף אותי בקמפיין ההשמצות הזה", אמרה חליף לטלוויזיה הצרפתית, בריאיון במהלכו נראתה פורצת בבכי. "הוא שונא אותי, אבל אפילו לא מכיר אותי. הוא היה אזכרי כלפי, כלפי משפחתי, כלפי אמא שלי. בתקופה ההיא, אמא שלי הלכה לבית החולים מדי יום. אני לא מבינה את ההתנהגות של אנשים היום. אני אישה, אני אישה מוסלמית ואני מקווה שאחזור מכל זה חזקה יותר".

עורך הדין שמייצג את חליף, נאביל בודי האלג'יראי-צרפתי, הגיש את התביעה בצרפת נגד הרשת החברתית "X" כמכלול, כך שעל פי חוק ניתן לחקור במסגרת הפרשה גולשים שצייצו נגד חליף גם ממדינות מחוץ לצרפת.

אימן חליף מתאגרפת
אימן חליף מתאגרפת | רויטרס

"זה השפיע עלי מאוד", הוסיפה המתאגרפת. "זה מאוד פגע בי. אני לא יכולה לתאר את מידת הפחד שחוויתי. פחדתי שאגיד לעצמי, 'למה התעקשתי על זה?' פחדתי, אבל תודה לאל, הצלחתי להתגבר. אני רוצה להודות לכל הפסיכיאטרים שעזרו לי".

עוד באותו נושא: אימן חליף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי