קפיצות סוסים: חזרה לנתיב הניצחונות

דניאל בלומן וגמה W ניצחו במקצה המוקדם בתחרות קפיצות ראווה בוויליאמסבורג, מישיגן וחזרו להשמיע את "התקווה" בתחרויות הרכיבה. הערב צפוי בלומן להשתתף באירוע המרכזי בתחרות עם קורבי V.V

(גודל טקסט)
דניאל בלומן עם ג'מה
דניאל בלומן וג'מה W | Shelby Phillips photography

דניאל בלומן, הרוכב הבכיר של ישראל בקפיצות ראווה שב הלילה למסלול הניצחונות אחרי המשחקים האולימפיים. בלומן עשה זאת הלילה עם הסוסה ג'מה W בתחרות במסגרת התחרות שפתחה את עונת 2024-25 של הליגה הצפון אמריקאית בסבב גביע העולם, ואשר מתקיימת בוויליאמסבורג שבמישיגן. בתחרות הלילה שהייתה תחרות 5 כוכבים בה הצמדים קפצו מעל מכשולים בגובה 1.50 מ'. במקצה בו רכב עם הסוסה גמה W, בלומן עלה לסיבוב הניצחון (Winning Round) מהמקום השביעי, יחד עם תשעה צמדים נוספים שעברו את הסיבוב הראשון ללא הפלות ובתוך מגבלת זמן המסלול. בסיבוב הניצחון בלומן וגמה W שעלו כצמד השלישי ביצעו מסלול חלק בזמן של 32.91 שנ' וכל ששת הצמדים שעלו אחריהם רדפו אחרי הזמן הזה, ללא הצלחה וקבעו שהצמד הישראלי ניצח וזכה בכ-21 אלף דולר וכמובן זבה להשמיע את צלילי התקווה ברחבי מישיגן.

הערב צפוי בלומן לעלות למקצה הראשי בתחרות, מקצה הגראנד פרי 5 כוכבים, בו הצמדים צריכים לדלג מעל מכשולים בגובה 1.60 מ', יחד עם הסוסה קורבי V.V, אתה הוא השתתף במקצה המוקדמות שהתקיים ביום שישי. יצוין כי במקצה המוקדמות בלומן קפץ גם עם ג'מה W. במקצה המוקדמות הוא הפיל מכשול אחד עם ג'מה W ועבר חלק עם קורבי V.V, אותה הוא שמר למקצה העיקרי שיתקיים, כאמור, הערב.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי