זריקת ניצחון בדרך לשוויון: כדורסל למען צעירים עם מוגבלויות בצה"ל

שלוה ו-DLA למען החיילים | דניאל כהן כנפי

פירמות עורכי הדין המובילות בישראל קיימו טורניר כדורסל באירוע התרמה שיזמה השלוחה הישראלית של DLA Piper עבור פרויקט "עולים דרגה" של ארגון 'שלוה', הפועל למען שילוב צעירים עם מוגבלויות בצה"ל

(גודל טקסט)
שלוה למען החיילים
שלוה ו-DLA למען החיילים | דניאל כהן כנפי

אמש התקיים במרכז הלאומי 'שלוה' שבירושלים טורניר כדורסל במסגרת אירוע התרמה שנתי בהשתתפות פירמות עורכי הדין המובילות בישראל. האירוע ביוזמת עו"ד ג'רמי לוסטמן, ראש השלוחה הישראלית של פירמת עורכי הדין הגלובאלית DLA Piper שהפך מסורת בשלוש השנים האחרונות, וכבר הצליח לגייס סכום מרשים של כ-400 אלף שקלים – הוקדש השנה לפרויקט "עולים דרגה" מארגון שלוה המאפשר לצעירים עם מוגבלויות להתגייס לצה"ל ולהשתלב בחברה הישראלית.

בטורניר אשר נערך בהשתתפותם של נציגי ארגון 'שלוה' ובכירים מענף המשפט בישראל, התחרו שותפים בכירים, עורכי דין ומתמחים מהמשרדים המובילים אשר השיאו תרומה והעניקו חסות לארגון 'שלוה'. המשרדים שלקחו חלק: ארנון תדמור-לוי, אפשטיין רוזנבלום-מעוז, גורניצקי, הרצוג פוקס-נאמן, מיתר, נשיץ, פירט וילנסקי מזרחי כנעני וש. הורוביץ.

המנצח בטורניר היה משרד ש. הורוביץ שגבר בגמר על עורכי הדין ממשרד גורניצקי, כאשר ברק אוריון ממשרד ש. הורוביץ הוכתר כשחקן המצטיין (MVP).

בסיום הערב, הצליחו המשתתפים לגייס יחד סכום של 120 אלף שקלים, שיוקדש במלואו לפרויקט "עולים דרגה" המעניק לצעירים עם מוגבלויות בגילאי 18-21 הזדמנות ייחודית לשרת בצה"ל, תוך קבלת תמיכה מקיפה הכוללת מגורים, לימודים במכון האקדמי לב, פעילויות פנאי וליווי מקצועי. עו"ד ג'רמי לוסטמן העומד בראש השלוחה הישראלית של DLA Piper מסר: "אנו גאים להוביל את היוזמה זו השנה השלישית ברציפות, ולספק את ההזדמנות להפגנת השותפות והמחויבות העמוקה של הקהילה המשפטית הישראלית לעורכי ההכלה והשוויון. זו זכות עבורנו לחזק את המרקם החברתי של ישראל, ובאמצעות הפרויקט, לאפשר לצעירים עם מוגבלויות להגשים את חלומם ולשרת את המדינה בגאון. דווקא בתקופה הנוכחית, גוברת החשיבות לתמוך בערכי השוויון ולהוקיר את תרומתם למדינה של מי שהתנדבו לעשות זאת, ומצליחים בכך בלי ששום דבר יגביל אותם".

קלמן סמואלס, מייסד ונשיא 'שלוה' מסר: "בתקופה מאתגרת זו עבור החברה הישראלית, חשיבותו של פרויקט "עולים דרגה" מתחדדת. אנו עדים לכך שהשירות הצבאי מהווה מפתח להשתלבות בחברה הישראלית. על כן, אנו שמחים להדגיש את החזון של הארגון לשילוב ושוויון, ולהעניק לצעירים עם מוגבלויות הזדמנות שווה לתרום למדינה ולהשתלב בחברה. אנו מודים לג'רמי לוסטמן והשלוחה הישראלית של DLA Piper, וכמובן לפירמות עורכי-הדין המובילות בישראל, על תרומתם לתוכנית".

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי