"הניצחון מתקרב": מיאוץ ענק לרוכב ישראל פרמייר טק עודד קוגוט

| נועה ארנון

החמצה גדולה: אלוף ישראל עודד קוגוט סיפק היום (שבת) בקרואטיה קרב מיאוץ הרואי ועצמתי מול אלכסנדר קריסטוף, אחד השמות הגדולים בענף המקצועני - וסיים שני ממש סנטימטרים בודדים אחרי הנורבגי הותיק

(גודל טקסט)
עודד קוגוט
| נועה ארנון

אלוף ישראל עודד קוגוט סיפק היום (שבת) בקרואטיה קרב מיאוץ הרואי ועצמתי מול אלכסנדר קריסטוף, אחד השמות הגדולים בענף המקצועני – וסיים שני ממש סנטימטרים בודדים אחרי הנורבגי הותיק. למרות שהחמיץ נצחון ראשון העונה, היה קוגוט יותר מחוייך מאשר מאוכזב בסיום: "אני תמיד רוצה לנצח אבל זה היה מאד צמוד, ואני בטוח שהנצחון ממש הולך ומתקרב".

הספרינט הגיע בסיום של השלב החמישי בטור הקרואטי, טור שהתאפיין במזג אוויר סוער במיוחד שכפה על המארגנים לקצר כמה מהשלבים כדי לא להקלע לשיטפונות שפוקדים את האיזור. היום השלב קומר למאה קילומטרים והקבוצה עשתה הכל כדי לתת לספרינטר הישראלי בן ה 24 הזדמנות לנצח. זה כאמור כמעט קרה.

הרוכב החיפאי של "ישראל פרמייר טק" בעונת הבכורה שלו כמקצוען, הצליח להתמודד היטב עם שיפוע קל במאות המטרים האחרונים ומצא את עצמו במאבק של ראש בראש עם קריסטוף שלמרות ששיאו מאחוריו, עדיין לא נס ליחו. קוגוט נראה כמי שהולך ומתחזק ככל שהתקרבו לקו הסיום אבל כאמור, חסרו לו כמה סנטימטרים .

מחר יזנקו הרוכבים לשלב הששי והאחרון במירוץ ולקוגןט תינתן להשיג את הנצחון עליו היא חולם מתחילת העונה.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי